Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă…
RockShox extinde gama de shock-uri aftermarket Monarch şi Monarch Plus pentru câteva modele populare de biciclete de la Specialized şi Trek oferind montanţi speciali, reglări şi configurări.
Monarch şi Monarck Plus cu DebonAir sunt acum disponibile pentru:
Monarch Plus RC3:
– Specialized Stumpjumper FSR EVO 29” modele 2012 – 2014
– Specialized Stumpjumpet FSR EVO 26” modele 2012 – 2014
– Specialized Enduro 29” modele 2013 – 2014
– Specialized Enduro 26” modele 2013 – 2014
Monarch RT3 Auto Sag:
– Specialized Camber 29” si Rumor 29” modele 2013 – 2014
– Specialized Camber 29” EVO model 2014
Monarch RT3:
– Trek Fuel EX 29” model 2014
– Trek Remedy 26” si 27,5” modele 2010 – 2014
– Trek Remedy 29” model 2014
Monarch Plus RC3
– Trek Slash 26” si 27,5” modele 2012 – 2014
RockShox Monarch
Monarch este ca un lup în haine de oaie. Designul suplu nu oferă doar o cursă lină a suspensiei ci, mulţumită cartuşului de aer Solo Air regândit şi cu reglaje de amortizare aduse la zi, şi o rată de amortizare pe care o poţi obţine în general doar de la amortizoarele mai grele pe arc. Aşadar primeşti un shock solid, complet reglabil capabil să netezească până şi cea mai agresivă potecă. În acelaşi timp suspensia este uşoară oferindu-ţi avantaje inclusiv pentru turele epice de cross country. Cu alte cuvinte echilibrul perfect dintre performanţă şi eficienţă.
RockShox Monarch Plus
Monarch Plus înseamnă o fuziune între greutatea redusă cu noul sistem Solo Air şi sistemul de amortizare similar cu Vivid Air. Cu varianta Plus vei putea merge mult mai repede la vale. Cu alte cuvinte e posibil să ai nevoie acum de nişte frâne serioase cu 4 pistoane pentru a te putea opri.
Preţuri
Monarch RT3 Auto Sag – 347 Euro
Monarch RT3 DebonAir – 347 Euro
Monarch Plus RC3 DebonAir – 444 Euro
Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.