Aparent, în Cupele Mondiale de Downhill au fost observate anvelopele pentru condiții mixte de la Maxxis, aflate în stadiul de prototip.
Detaliile sunt ținute la secret, dar tot ce știm este că unele echipe au concurat pe acestea. Echipa Norco a mers pe aceste anvelope pe toată perioada competiției, surprinzător și în finală. De asemenea Santa Cruz Syndicate, liderul echipelor, le-a folosit doar la începutul săptămânii după care condițiile s-au schimbat și au optat pentru alt model.
Informațiile despre noile anvelope nu există cu adevărat dar fotografiile sunt cele care oferă cele mai multe detalii la momentul actual.
De așteptat era ca noul model să fie o variantă mai agresivă a modelului High Roller ll, dar, după poze se pare că design-ul este cu totul altul. Crampoanele poziționate pe mijlocul anvelopei sunt mult mai pătrățoase, unde cele de pe High Roller ll au un aspect mai triunghiular și lat.
Incă o diferență mare sunt crampoanele situate pe margine, cele care oferă aderență în viraje. High Roller ll vine cu un design mai înclinat pentru o rulare mai rapidă în teren. Crampoanele sunt înalte și unghiulare, ceea ce face din aceasta o anvelopă de spate bună în combinație cu o anvelopă de față mai agresivă
Cât despre prototipul din imagini, crampoanele laterale sunt mai drepte, cu marginile paralele direcției de rulare.
Crampoanele centrale rămân în linie sugerând că mai degrabă ar putea fi noul Shorty decât High Roller ll. Ambele au mult spațiu între crampoane, prin urmare prototipul de downhill ar putea fi destinat condițiilor alunecoase.
Cum am spus, nu există detalii concrete despre această anvelopă, dar se suspectează ca ar putea beneficia de protecția DoubleDown și Downhill, cum de altfel vedem și la modelele actuale. De asemenea, ar putea exista și în opțiunile 3C MaxTerra, MaxxGrip și SuperTracky. Stați pe fază pentru mai multe detalii în viitor.
Via Bike Rumor