Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete…
Lapierre reprezintă o alternativă ideală când vrei s-o termini cu mărcile mainstream. Designul este de regulă spectaculos, tehnologia de top, greutatea mică, iar prețul și el, pe măsură. Însă full-ul pentru Cross Country mi-a atras atenția datorită aspectului, cu note retro, dat de anvelopele cu margine bej. Modelul de față a fost complet regândit pentru 2017 și este mai ușor și mai performant.
Iar asta înseamnă capacități de cățărare crescute, mai rapid și mai potent la vale, toate completate de o echipare pe măsură, cu ajutorul căreia cele menționate anterior probabil n-ar fi fost posibile. Cadrul este construit din carbon, are o cursă de 100mm și este prevăzut cu standardul de prindere al roții Boost, cu ax de 148mm pe spate. Pe față tronează o furcă exotică, modelul RS-1 de la Rock Shox, cu construcție upsidedown. Amortizorul de spate este un Rock Shix Monarch e:i RT3, controlat electronic, astfel încât să nu mai pierzi timpul să-l blochezi atunci când urci sau să-l deblochezi când începi coborârea.
Restul de componente sunt tot ceea ce poate industria să ofere mai bun și mai ușor în acest moment: transmisie Sram XX1 Eagle, cu 12 pinioane, frâne Sram Level Ultimate Carbon, ghidon Race Face Next Carbon cu o lățime de 720mm, tijă de șa din carbon de la același producător sau roți DT Swiss XR1501, în formatul 29. Anvelopele care dau bicicletei o notă retro provin de la Maxxis, modelul Ardent, respectiv IKON, 29×2.25/2.20, tubeless ready.
Prețul recomandat este de puțin peste 7.000 de euro.
via Lapierre
Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete testate și evaluate în mod obiectiv. Pedalează din 1998 pe mountainbike și din 2009, aproape zilnic, pe site-ul de față.