Acum citesti
Outbraker lansează sistemul dual de frânare similar ABS-ului, integrat într-o singură manetă de frână

Prima dată am vorbit de acest sistem în 2015 și am observat atunci efectul benefic al faptului că roțile bicicletei nu se mai blocau când aplicam o forță mare de frânare. Sistemul introduce un cilindru secundar în sistemul de frânare, acesta permițându-ți să frânezi la maximum, dar fără a mai bloca roata. Așadar similar sistemului ABS de la mașini.

Astăzi Outbraker lansează sistemul dual care controlează ambele roți ale bicicletei de la o singură manetă de frână, a doua fiind complet eliminată.

franare hidraulica duala Outbraker abs 04

Acest nou sistem dual împarte linia în două și împinge lichidul de frână în același timp spre ambele etriere, dar cu puțin mai multă putere spre etrierul față.

franare hidraulica duala Outbraker abs 03

Dacă pentru transmisia bicicletei sistemul 1x sau Di2 la mtb, îmbunătățește estetica cockpit-ului bicicletei, Outbraker dual face același lucru pentru partea de frânare.

Imaginea arată presiunea din conducta de frână (stânga) comparată cu presiunea reală împinsă în frână (dreapta).

franare hidraulica duala Outbraker abs 02

Așa arată cele două sisteme de la Outbraker, versiunea duală în stânga și cea pentru o singură roată în dreapta. Acestea pot fi instalate imediat lângă maneta de frână sau oriunde în altă parte de-a lungul conductei hidraulice de frână. Față de ultima versiune noul Outbraker a îmbunătățit unghiul de ieșire al furtunului eliminându-se curbura L și îndreptând astfel conducta hidraulica drept înainte.

franare hidraulica duala Outbraker abs 01

Vezi Comentarii (2)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

eighteen − 7 =