Horaţiu pedalează şi merge pe munte de când se ştie,…
Fiind de anul acesta unul dintre cei cinci parteneri principali ai Turului Franței, Continental se va bucura de vizibilitate mai mare pe parcursul Turului. Logo-ul Continental va fi prezent pe fiecare poartă de finish dar și pe poarta roșie ce indică 1 km rămas până la terminarea etapei. După fiecare etapă un reprezentant Continental va înmâna trofeul câștigătorului de pe podium.
Continental se folosește de parteneriatul cu Turul Franței și pentru a promova strategia ”Vizion Zero”, pentru o lume fără decese, răniri și accidente pe șosea. Și în acest an producătorul de anvelope va exploata atracția pe care o exercită competiția pentru șoferi și cicliști pentru a-i face să ia în considerare mai serios campaniile de protecție a bicicliștilor ”Sharing the Road” și ”Stay Wider of the Rider”. Pe pagina lor de internet, Continental va oferi fanilor Turului sugestii pentru a călători spre și dinspre etapele Turului în siguranță.
Pe parcursul turului, înainte de trecerea cicliștilor, Continental va oferi verificări gratuite ale anvelopelor mașinilor parcate pe marginea traseului. Pentru prima dată în istorie virajele periculoase vor fi marcate pe traseu pentru cicliști și vehiculele de suport cu semne speciale foarte vizibile în culoarea galben aprins Continental.
Istoria producerii anvelopelor Continental începe în 1892 când primele anvelope de bicicletă umflate cu aer ”Pneumatics” au fost produse, primul model pentru autoturisme fiind produs în 1898. Astfel Continental este producătorul de anvelope cu cea mai lungă tradiție din Germania.
Azi, compania lucrează pentru a îmbunătăți anvelopele pentru biciclete și autovehicule folosind aceleași tehnologii. De exemplu compusul Black Chilli oferă aderență maximă nu doar în anvelopele de bicicletă dar și în cele auto de performanță.
Continental dezvoltă tehnologii de vârf pentru a îmbunătăți mobilitatea persoanelor și a bunurilor. Fondată în 1871, compania oferă soluții sigure, eficiente, inteligente și accesibile pentru vehicule, mașini, trafic și transport. În 2018 Continental a avut vânzări de 44.4 miliarde de euro și are aproximativ 244.000 de angajați în 61 de țări.
Divizia de anvelope are 24 de fabrici în toată lumea. Fiind unul dintre cei mai mari producători de anvelope, cu aproximativ 54.000 de angajați, vânzările s-au ridicat în 2017 la 11.3 miliarde de Euro. Continental se află printre liderii tehnologiei producției de anvelope și oferă o gamă largă de produse pentru autoturisme, vehicule comerciale și vehicule cu 2 roți. Prin investiții continue în cercetare și dezvoltare, Continental a adus o contribuție majoră la siguranța, eficiența și ecologia transportului. Portofoliul diviziei de anvelope include servicii pentru flote comerciale, inclusiv sisteme de management digital ale acestora.
Horaţiu pedalează şi merge pe munte de când se ştie, dar s-a apucat serios de mountain bike şi de participarea la concursuri în 2006, iar de cursieră în 2010. Când nu pedalează, aleargă pe poteci de munte, iar iarna practică schi-alpinism. Iubeşte potecile de MTB din Carpaţi şi şoselele şerpuitoare ale Alpilor. Zona sa preferată de MTB este Bran-Moieciu.