Acum citesti
Haiduci și Domnițe, start la înscrieri!

Cea de a treia ediție a competiției Haiduci și Domnițe și-a deschis porțile pentru înscrieri și lansează invitația la aventură tuturor celor dornici de experiențe frumoase, într-un peisaj superb pictat în culorile toamnei.

Haiduci si Domnite_1

Penultimul eveniment Riders Club al anului, organizat de MPG, va avea loc pe 11 octombrie în pădurea Surlari – Căldărușani, la aproximativ 30 de kilometri de București.

Ediția din 2014 a avut un mare succes și a aliniat la start aproape 1.000 de participanți, de peste două ori mai mulți decât la prima ediție a concursului.

Competiția include, la fel ca anul trecut, 2 trasee distincte: unul Scurt de 16 kilometri, cu diferență de altitudine de +/- 20 metri, și unul Standard de 35 kilometri, cu diferență de altitudine +/- 40 metri. Concursul se anunță astfel a fi unul plăcut și accesibil atât pentru riderii începători cât și pentru cei avansați.

Taxa de înscriere va diferi în funcție de perioada în care doritorii aleg să își rezerve locul, iar prețul minim pleacă de la 65 de lei și e valabil până pe 23 august, după care va urca. Pentru copiii cu vârste între 6 și 13 ani prețul este unic, de 25 de lei, indiferent de momentul rezervării și al plății.

Înscrierile se fac exclusiv online fiind deschise până pe 7 octombrie pe platforma Riders Club, pe pagina dedicată evenimentului Haiduci și Domnițe.

Haiduci si Domnite_3

Participanții la această competiție, marca Riders Club, vor benefica de o serie de servicii, incluse în taxa de participare, menite să le ofere o experiență cât mai plăcută și sigură, pe parcursul evenimentului. În pachetul de concurs se vor găsi: numărul de concurs și cip de unică folosință lipit pe spatele numărului; tricoul evenimentului Haiduci și Domnițe, ediția a III-a și diferite produse oferite de sponsori; medalie de Finisher, o porție de paste în sos de roșii și o cutie cu bere, ce vor fi date la finalul curselor.

Totodată, la dispoziția concurenților vor fi următoarele: apă și băutură sportivă, pe traseu și la punctul de alimentare de la Start/Finish; selecție de fructe, la punctul de alimentare de la Start; asistență medicală la Start și pe traseu; cronometrarea curselor cu cip de unică folosință; asistență mecanică la start; fotografii de la eveniment la Start; servicii de comunicații de urgență oferite de Asociația Salvatorilor Voluntari pentru Situații de Urgență; arbitri și voluntari pe traseu, din partea Brigăzii de Voluntari; zona de masaj, asigurată de studenții membri în ASFR; acces la terasa evenimentului; acces gratuit la zona de schimb și garderobă; serviciu de spălare biciclete, în zona special amenajată de la punctul de Start/Finish. Competitorii se pot relaxa alături de familie, prieteni și colegi la terasă în zona de servire de produse alimentare în regim de catering.

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

twelve + 8 =