Acum citesti
Grevil e primul gravel autentic de la Pinarello

Pinarello intră în cursa gravel cu noul model Grevil. Acesta se prezintă cu un amestec de linii elegante italiene care definesc cursierele mărcii și un aspect angular, stilul dramatic având și rolul practic de a izola ciclistul rapid de gravel de vibrațiile provenite de la terenul neregulat.

Grevil e prima încercare a celor de la Pinarello în lumea gravel, amestecând performanța înaltă și caracteristicile aero de pe modelele de șosea cu durabilitatea și capacitatea de amortizare de la modelele de CX și MTB. Noul Grevil e proiectat în continuare să fie o cursieră foarte rapidă, doar că nu mai este limitat la drumuri bune. Pentru cei ce vor viteză se pretează o echipare cu roți 700c și anvelope de 30-42 mm în timp ce pentru cei ce vor să intre pe teren mai dificil alegerea bună sunt roțile 650b cu anvelope 2.1.

Noul Grevil adaptează conceptul Think Asymmetric de la Pinarello, începând cu downtube-ul asimetric proiectat să contracareze deformările provenite de la transmisie prin monoblocul clasic filetat.

Asimetria continuă în spate cu un chainstay coborât pe partea dreaptă pentru a face loc anvelopelor 2.1 în timp ce pe partea stângă chainstay-ul merge în linie dreaptă spre prinderea flat mount de etrier ce se află în interiorul triunghiului. Apoi se extinde spre seatstay-uri care sunt curbate pentru a se conecta cu axul spate.

Noua bicicletă din carbon folosește brațe ale furcii și seatstay-uri depărtate și subțiri pentru a oferi o curgere fină a aerului peste roți, plus un downtube cu formă internă concavă despre care Pinarello spun că oferă o aerodinamică mai bună peste suportul de bidon integrat în cadru.

În față Grevil primește o aripioară proemninentă ce acoperă discul de frână pentru a stabiliza aerul ce trece peste etrier, asemănătoare cu cea de pe Dogma F10.

Noul Grevil are rutare internă adaptabilă pentru transmisii mecanice și electronice 1x sau 2x. Are o tijă de șa din carbon specială, headtube conic de 1.5 și un al treilea suport de bidon sub downtube.

Pinarello spun că au dezvoltat o geometrie dedicată pentru noul Grevil începând cu un reach mai mic și o înălțime mai mare a ghidonului decât pe modelele de șosea pentru un confort sporit și agilitate mai bună în teren tehnic. În timp ce multe companii măresc distanța dintre roți pe gravel bike-uri, Pinarello au mărit-o și ei dar foarte puțin pentru a nu pierde din senzația de cursieră. Chainstay-urile de 420 mm înghesuite în spatele asimetric au făcut posibilă compatibilitatea cu ambele tipuri de roți și o manevrabilitate excelentă în orice condiții.

Bicicleta e disponibilă în șase mărimi între 44-59 cm și în 5 opțiuni de culoare.

Grevil va fi disponibilă cu două opțiuni de cadru. Modelul standard Grevil folosește carbon mediu-high modulus T700 și va fi disponibil doar ca bicicletă completă.

Un al doilea model Grevil+ va primi același design dar cu fibre high modulus Dream T1100 și va folosi tehnologia Nanoalloy.

Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.

Informații de pe bikerumor.com

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

7 + fourteen =