Acum citesti
Gravel bike-ul din oțel Tout Terrain Vasco GT e gata de orice aventură

Tout Terrain sunt constructori cu experiență de biciclete de aventură, iar acum ei au decis să ofere un gravel bike din oțel pregătit pentru provocări pe orice suprafață: Vasco GT.

Noul Vasco intră în categoria X.Over din colexția Tout Terrain, unde sunt incluse modele variate, de la MTB-urile hardtail de bikepacking cu cutie Pinion până la biciclete de expediție cu ghidon de cursieră și acum și gravel bike-uri. La fel ca la modelele lor de touring și expediție, și Tout Terrain Vasco GT e disponibil cu roți de dimensiunea dorită, pentru stilul fiecăruia: 27.5 pentru teren mai dificil sau 28 pentru viteză mai mare.

Tout Terrain Vasco e o platformă performantă și versatilă de gravel bike, gata de orice de la mini-aventuri după o zi de muncă până la ture de bikepacking de mai multe zile.

Tout Terrain Vasco se dorește rapidă dar confortabilă și extrem de adaptabilă. Atât mdoelul cu roți de 27.5 cu anvelope de 47 mm cât și cel cu roți 700c de 40 mm folosesc același cadru, așa că și geometria e identică, fiind disponibile 4 mărimi.

Diferențele între diametrul roților are totuși un mic impact ce va schimba modul în care se simte bicicleta. Versiunea cu roți de 28 e mai înaltă și are monoblocul mai ridicat cu peste 1 cm față de modelul cu roți mai mici, de 27.5, și trail-ul fiind mai mare cu aproximativ 4 mm, oferind o stabilitate mai bună.

Cadrele de gravel Tout Terrain Vasco sunt sudate în Taiwan din tuburi de oțel cromat dublu-trase Stratocrom, apoi sunt personalizate și finisate în Germania. Cadrele din oțel au multitudine de puncte de montaj pentru bagaje și accesorii, fiind inluse o pereche de prinderi de bidon în triunghiul principal, încă una sub downtube, prindere directă pentru geantă pe toptube și prinderi pentru portbagaje și aripi complete.

Vasco e construit cu prinderi de etrier flat mount și ax thru de 12 mm și include sistemul integrat de blocaj a cuvetelor Ergo-Stop II cu rolul de a proteja cablurile și cadrul când bicicleta e încărcată. Cadrul din oțel are o greutate oficială de 2160 g în mărimea M nevopsit și are spațiu pentru anvelope de 700×47 mm (1.7) sau 650×54 mm (2.1).

Vasco folosește standarde clasice cum ar fi monoblocul filetat, rutarea externă a cablurilor și opritoarele de cablu pe downtube, tijă de 27.2 mm și cuvete externe pentru furci cu gât drept de 1 1/8.

Sunt disponibile trei tipuri diferite de furci în funcție de echiparea aleasă: modelul clasic din oțel Allroad cu rutare pentru dinam și prinderi de aripi și lumini, modelul din oțel Expedition adaugă 3 prinderi universale pe fiecare braț plus compatibilitate cu portbagaj complet, aripi și dinam și modelul din carbon Cinq Touring II cu aceleași puncte de montaj, spațiu pentru anvelope ceva mai mari și dropout-uri interchimbabile pentru ax thru de 12 sau 15 mm, dar cu o greutate la jumătate față de cea a modelelor din oțel.

Chiar dacă sunt practic două modele de bază în funcție de dimensiunea roților, fiecare are o mulțime de opțiuni și posibilități de personalizare a bicicletei complete. Toate cadrele sun vopsite și echipate manual în Gundelfingen, în sud-vestul Germaniei, pentru ca fiecare client să obțină exact bicicleta dorită.

Cel mai ieftin model Vasco GT Select 21.1 începe de la 1890 Euro cu orice mărime de roți, furca Allroad și transmisie Shimano 105 2×11.

Modelul de top este Vasco GT Select 21.3 cu transmisie GRX RX600 1×11, furca din carbon Cinq Touring II și roți DT Swiss din aluminiu.

Tout Terrain spune că toate modelele sunt disponibile pentru pre-comandă, primele livrări fiind programate pentru începutul lui 2021. Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.

Informații de pe bikerumor.com

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

fifteen − twelve =