Acum citesti
Fulcrum a lansat primul set de roți pentru e-cursiere: E-Racing 4

Fulcrum a lansat primul lor set de roți special destinate cursierelor și gravel bike-urilor cu asistență electrică: Fulcrum E-Racing 4. Jantele din aluminiu sunt conectate la un set de butuci din aluminiu cu freehub din oțel, proiectat să reziste stress-ului suplimentar ce provine de la motorul e-bike-ului. Prețul începe de la 467 Euro pentru un set, destul de decent și accesibil.

Roțile de e-bike Fulcrum E-Racing 4 folosesc jante din aluminiu cu lățimea internă de 22 mm, compatibile cu anvelope între 30-45 mm. Janta e proiectată folosind tehnologia Fulcrum 2-Way Fit, ceea ce o face compatibilă atât clincher cât și tubeless.

Jantele de 28 inch au un profil de 34 mm și o lățime externă de 27.1 mm. Butucii sunt conectați cu câte 24 de spițe. La roata spate, 16 dintre acestea sunt pe partea cu transmisiei și 8 pe partea opusă. La roata din față ele sunt poziționate invers.

Spițele rotunde, cu tragere directă, sunt dublu trase, din oțe. Ele sunt prinse de jante cu nipluri lungi autoblocante din aluminiu.

Roțile Fulcrum E-Racing 4 sunt proiectate special să reziste încărcării și stress-ului torsional mare induse de prezența unui motor.

Fulcrum a învățat mult despre specificul desing-ului roților pentru e-bike în timpul proiectării modelelor E-Metal 3 și E-Fire 5 pentru eMTB-uri. Chiar dacă marca a început ca producător de roți de șosea, de această dată ei au luat tehnologiile dezvoltate pentru MTB și le-au aplicat la șosea și gravel.

Diferența între o bicicletă clasică și echivalentul ei cu asistență electrică este că prezența motorului crește încărcarea freewheel-ului. În acest loc și-a concentrat cel mai mult atenția Fulcrum în proiectatea roților E-Racing 4.

Corpul freewheel-ului este locul unde forța din transmisie este transferată de la caseta de pinioane la roți, fiind supus unui stres mărit datorită puterii crescute și impulsurilor provenite de la activarea motorului. Din acest motiv Fulcrum a optat pentru un corp din oțel rezistent. Noul sistem ar trebui să facă față la tensiuni mai mari cu 30%.

Testele făcute de Fulcrum în laborator pe clicheții simplii în peste 1 miliard de cicluri de funcționare au estimat că viața sistemului cu oțel cimentat e de 2 ori mai lungă decât cea a sistemelor din Ergal montate pe roțile de șosea tradiționale.

Noile roți Fulcrum E-Racing 4 pentru șosea și gravel sunt disponibile deja direct de la Fulcrum, echipate cu freewheel HG11, XDR sau opțional Campagnolo N3W.

  • HG11: 467€
  • XDR: 475€
  • Campagnolo N3W: prețul nu a fost anunțat

Greutatea unui set este de 1870 g. Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.

Informații de pe bikerumor.com

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

4 − three =