Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă…
Vittoria Terreno Zero este o anvelopă cu un centru lin în timp ce modelul Vittoria Terreno Dry are un profil “palpabil” dintr-un capăt în celălalt al anvelopei. Greutatea anunțată pentru varianta Dry de 650×47 este de 550 g. Toate variantele Terreno vor avea în alcătuire cauciucul special Graphene de la Vittoria, material care mărește aderența și durata de viață a anvelopei.
Modelul Terreno Zero este anunțat de Vittoria drept ideal pentru teren uscat și ferm și nepotrivit pentru noroi sau zăpadă.
Vittoria Terreno Dry pe de altă parte, dispune de centru cu profil înălțat ce se termină spre margini cu proeminențe mai ridicate. Rolul acestora este ca anvelopa să țină mai bine pe viraje. Designul profilului înălțat face ca anvelopa să fie foarte rapidă oferind în același timp și suficientă aderență la frânare și viraje. Modelul Dry, asa cum si numele spune, este gandit sa functioneze la capacitate maximă în condiții de teren uscat.
Tutuși, unii cicliști profesioniști folosesc aceste anvelope și pentru condițiile de iarnă. Dovadă că Terreno Dry funcționează și pe teren înghețat este ratingul foarte bun dat de Vittoria.
importator Vittoria în România – Moș Ion Roată
Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.