Acum citesti
Pistă de biciclete din Iași, folosită pentru utilajele de șantier

Că mare parte din autoritățile locale din România nu se împacă prea bine cu ideea și practica pistelor de biciclete, e ceva foarte clar, dar chiar și așa, stângăcia și dezinteresul cu care se implementează această infrastructură mereu ne surprind. Mai nou, o parte dintr-o pistă de biciclete din Iași, care a costat aproape 200.000 de euro a fost stricată aproape complet din cauza faptului că muncitorii de la un șantier învecinat au folosit-o ca să ajungă cu utilajele la locul construcției.

pista_iasi

Situația a fost constată de către Digi24 care menționează că lucrările pe albia râului Bahlui au început în anul 2011 şi au fost terminate la finalul anului 2012. În tot acest timp, pista de biciclete inaugurată în urmă cu trei ani a fost folosită drept cale de acces pentru utilajele constructorului, iar acum se află într-o stare avansată de degradare. Pista s-a surpat, iar în unele zone lipsesc pavelele.

„Pentru copiii care merg cu parinţii la o mică plimbare pe pistă sau pentru cei care folosesc bicicleta doar pentru scopul deplasării în oraş şi folosesc biciclete destul de simple, această zonă e, se poate spune că e prea mult,” spune un ciclist. Materialul complet poate fi citit aici.

Sursa: Digi24

Vezi Comentarii (2)
  • Absolut toate pistele din Iasi sunt o gluma proasta. Asta (asa stricata cum e) macar e suficient de lata incat sa incapa 2 bciclete simultan. Restul sunt pe trotuare foarte circulate de pietoni, sunt intrerupte de diverse stradute, iar daca nu esti posesorul unei biciclete rezistente trebuie sa te dai jos la fiecare intersectie (pentru a cobora bordurile). Deci, in Iasi nu exista pise de biciclete. Exista pavele rosii.

  • Absolut corect ce a spus Vlad, nu mai amintesc de sofisticatii care parcheaza elegant masinile pe acele pavele rosii, insa stirea in sine are nevoie de niste completari.
    Pista a fost afectata, demontata, din cauza lucrarilor de amenajare a răului Bahlui – era practic imposibil ca pista sa fie ocolita de aceste lucrari, iar autoritatile au promis ca o vor repara cat de curand.

    Departe de mine de a fi aparatorul autoritatilor locale din Iasi, insa aceasta completare era necesara. Daca pavelele rosii se pot remonta la loc (cu niste costuri evident), motiv pentru „edili” sa se impauneze cu zeci de km de asa zisa pista de bicicleta construiti in timp record, din pacate pentru teii taiati din centrul orasului situatia e ireversibila.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

3 − two =