Acum citesti
Goodyear ne încântă cu noile anvelope Peak SL pentru cross-country

Din 2018, Goodyear excelează pe partea de anvelope destinate mountain-biking-ului. Anul trecut, anvelopele adresate segmentului de trail și downhill au fost îmbunătățite cu noile modele Newton MTF și MTR. În acest an Goodyear vrea să cucerească și scena de cross-country.

Pentru a pune în practică acest lucru, brand-ul oferă publicului noile anvelope Peak SL. Denumirea poate suna cunoscută, căci modelul anterior orientat spre sgementul de trail purta denumirea de Peak.

Peak SL este construit special pentru rularea rapidă pe care o vedem în cadrul Cupelor Mondiale de XCO. A primit un design specific și gume mici pentru ca frecare cu solul sa nu opună rezistență.

Goodyear Peak SL

  • Segment / Maraton sau XC
  • Dimensiuni / 29″ x 2,25″ sau 29″ x 2,4″
  • Compoziție / Dynamic A/T
  • Casing / 60 TPI (Tubeless Ready)
  • Greutate / 740 grame (2,25″) / 775 (2,4″)
  • Disponibilitate / Da
  • Preț / 48 euro

Goodyear oferă publicului două opțiuni pentru Peak, prima fiind Peak SL cu 60 TPI care este tubeless-ready, iar cea de-a doua Peak Sl Race 120 TPI care este tubeless-complete. Aceasta caracteristică tubeless-complete ar trebui să țină aerul din anvelopă mult mai bine datorită unui strat special adugat pe lateratul anvelopei.

Goodyear Peak SL Race

  • Segment / Maraton sau XC
  • Dimensiuni / 29″ x 2,25″ sau 29″ x 2,4″
  • Compoziție / Dynamic A/T
  • Casing / 120 TPI (Tubeless Complete)
  • Greutate / 680 grame (2,25″) / 710 grame (2,4″) + 5 grame pentru culoare maro
  • Disponibilitate / Da
  • Preț / 60 euro

În completare, Goodyear folosește o așa denumită carcasă pentru Peak SL 120 TPI. Aceasta este ușoară și oferă mai multă aderență, de asemenea și confort. Pe de altă parte varinata Peak SL 60 TPI este puțin mai grea, dar performanța nu este afectată. Peak SL și Peak SL Race sunt disponibile doar în mărimile specifice segmentului de cross-country, adică, 29″ x 2,25″ si 29″ x 2,4″. Peak SL Race mai dispune si de protectie laterală, iar anvelopa nu va putea fi foarte ușor străpunsă.

Via Goodyear

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

one × 5 =