Acum citesti
Anvelope noi inteligente de la Vittoria

Vittoria_new-redesigned-road-treads_Corsa-Speed_Corsa_Rubino-Pro_Rubino-Pro-Speed-600x400Gama de anvelope de şosea de la Vittoria vine cu noul material Graphene+, familia Corsa incluzând modelele de cursă iar Rubino cele de antrenament. Graphene intră în compoziţia cauciucului pentru un mix de aderenţă şi rezistenţă în ceea ce ei numesc o anvelopă inteligentă. Materialul se regăseşte şi în jantele lor, dar şi în căştile Catlike, deci este cu siguranţă ceva interesant ce merită investigat în viitor.

Vittoria_Corsa_Speed-siped-road_tubeless-tubular_Graphene-297x223Vittoria_Rubino-Pro-Endurance_wet-cold-winter-tire_Graphene-225x300Anvelopele Vittoria de competiţie şi antrenament primesc deci noul compus de cauciuc cu Graphene, care face anvelopele să se comporte mai rigid sau mai moale în funcţie de forţa aplicată pe ele. Practic, cauciucul ar trebui să fie tare şi cu rezistenţă mică la rulare în linie dreaptă, în viraje el reacţionând şi devenind mai moale pentru aderenţă sporită. Totul sună foarte SF. De asemenea, Corsa şi Rubino primesc şi forme noi ale căii de rulare.

Vittoria_Corsa_Speed-siped-road_tubeless_Graphene_cutaway-200x300Vittoria_Corsa_siped-road_tubeless_Graphene_cutaway-200x300Gama Corsa vine cu Corsa Speed de sus care are 40% mai puţină rezistenţă la înaintare faţă de modelul anterior fără Graphene+ şi non-tubeless!!! Este un model de competiţie care vine doar în versiune tubeless-ready cu o greutate de 205 g, fiind se pare cea mai uşoară anvelopă tubeless de pe piaţă. Este disponibil şi un baieu de 220 g. Ambele modele vin cu balonaj de 23 mm. Anvelopa, optimizată pentru jante late, vine cu şanţuri longitudinale pe lateral pentru aderenţă în viraje şi foloseşte un singur compus de cauciuc cu Graphene+. Anvelopa Corsa standard vine şi ea îmbunătăţită cu mai multe şanţuri şi cu 4 compuşi de cauciuc îmbogăţit cu Graphene, optimizaţi pentru viteză, aderenţă, durabilitate şi rezistenţă la pene. Primeşte şi structura întărită cu Kevlar pentru supleţe şi protecţie laterală. Acesta vine în versiune pe jantă (nu tubeless) sau baieu, cu balonaje de 23, 25 şi 28 mm. Baieurile cântăresc între 265 şi 330 g iar modelele pe jantă normală între 235 şi 265 g. Toate modelele Corsa vin cu partea laterală de culoare deschisă.

Vittoria_Rubino-Pro_road_tire_Graphene_cutaway-200x300Vittoria_Rubino-Pro-Endurance_road_tire_Graphene_cutaway-200x300Modelele complet negre sunt noile Rubino. Rubino Pro Speed şi Rubino Pro au o zonă centrală fină şi crampoane laterale, din 3 compuşi de cauciuc cu Graphene+. Singura diferenţă între ele este profilul mai fin şi greutatea mai mică la Speed, care are 180 g la 23 mmm şi 190 g la 25 mm. Rubino Pro este mai greu cu 45 g şi este disponibil şi de 28 mm, cu greutatea de 245 g. Versiunile de 23 şi 25 mm sunt disponibile şi colorate, în versiuni roşii, albastre, albe sau galbene. Versiunea Pro Control este de asemenea disponibilă ţi arată similar cu Pro, dar are un strat suplimentar de protecţie în carcasă. Ultimul model din imagini este Rubino Pro Endurance care are profilul inspirat din anvelopele de iarnă auto. Acesta este optimizat pentru temperaturi joase şi condiţii foarte umede. Profilul este proiectat să aibă aderenţă pe suprafeţe alunecoase iar adâncimea mare a profilului ar trebui să îl facă să fie rezistent în timp, în ciuda cauciucului moale. Va fi disponibil pe 23 mm cu greutatea de 440 g şi pe 25 mm cu greutatea de 480 g. Modelele Rubino sunt disponibile doar pentru jante normale.

Vittoria_Morsa_27-5x2-3_wet-conditions_Enduro-DH-mountain-bike-tire_TNT-tubeless_Graphene-297x223Vittoria_Morsa_27-5x2-3_wet-conditions_Enduro-DH-mountain-bike-tire_TNT-tubeless_Graphene_tread-detail-225x300

Pe partea de MTB, Morsa este o anvelopă pentru condiţii grele şi vine în dimensiuni de 2.3 pentru Enduro şi 2.5 pentru DH, ambele cu 4 tiputi de cauciuc cu Graphene+. Versiunile enduro sunt compatibile TNT tubeless şi vin în versiuni de 26 (835 g), 27.5 (890 g) şi 29 (940 g). De asemenea, modelul de 2.3 va fi disponibil şi în versiuni mai ieftine non-tubeless şi pe sârmă pentru roţi de 27.5 şi 29. Cele de 2.5 de DH au structură ranforsată rTNT tubeless pentru stabilitate mare la presiuni mici şi vin în dimensiuni de 26 (1250 g) şi 27.5 (1300 g).

Vittoria_Mezcal_27-5x2-25_XC-cross-country-mountain-bike-tire_TNT-tubeless_Graphene-297x223Vittoria_XC-Trail-Sidewall-Protection_Mezcal_Morsa-225x300Mezecal este modelul rapid de XC care vine de asemenea cu 4 tipuri de cauciuc cu Graphene+. Va fi disponibil în dimensiunile 26×2.1 (560 g), 27.5×2.1 (630 g), 27.5×2.25 (640 g), 29×2.1 (640 g) şi 29×2.25 (700 g), toate TNT tubeless. Modelele non-tubeless au un singur tip de cauciuc fără Graphene şi sunt mai uşoare cu 10 g în versiunile foldable şi mai grele cu 140-190 g în versiunile pe sârmă. Modelul primeşte şi o ranforsare laterală cu un material roşu care va proteja anvelopa de impact fără să îşi piardă din elasticitate.

Vittoria_Revolution_26x2-0_fast-rolling-urban-file-tread-tire_Graphene-297x223Vittoria_Revolution_26x2-0_fast-rolling-urban-file-tread-tire_Graphene_shoulder-knob-detail-297x297Modelul de fat-bike Bombolin vine cu compus dublu de cauciuc şi pat TNT, pe dimensiunile 26×4 (1325 g), 27.5×3 (890 g) şi 29×3 (970 g). Vor exista şi nişte modele de munte speciale pentru E-bike cu Graphene în compoziţie, E-Barzo şi E-Goma.

Revolution este o anvelopă de oraş pentru asfalt şi poteci bătute. Cu un compus de asemenea cu Graphene+, producătorii se laudă că este cel mai bun model de oraş cu rezistenţă scăzută la înaintare. Crampoanele cu rampă de pe lateral ar trebui să asigure aderenţă bună în viraje şi pe zonele neasfaltate. Vine cu benzi reflectorizante şi cu structură pe sârmă, pe dimensiunile 700c cu lăţimi de 28., 32, 35 şi 38, dar şi pe 26×2, 27.5×2 şi 29×2, practic pentru orice bicicletă. De asemenea, au fost introduse şi anvelope de oraş pentru E-bike, respectiv E-Adventure şi E-Rando.

 

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

7 − seven =