Acum citesti
Fuji Auric LT e gata de enduro cu un cadru din aluminiu cu cursă lungă

Bazată pe platforma Fuji Auric cu cursa de 130 mm pentru all-mountain, noul model axat mai mult pe coborâre Auric LT are o cursă cu 30 mm mai mare. Auric LT intră serios pe teritoriul modelelor de enduro și este gata să atace coborârile cele mai tehnice cu echipări ușoare și la preț accesibil.

Modelul all-mountain Auric e pe piață de câțiva ani, având o suspensie unică M-Link cu patru brație și un pivot poziționat fix în mijlocul chainstay-urilor.

De-a lungul anilor, Fuji au încercat să îl adapteze mai bine pentru coborâre, prima dată folosind o furcă cu cursă mai lungă pe bicicleta de 130 mm, apoi făcând cadrul dedicat doar pentru 1x cu prindere de chain guide.

Acum modelul intră în teritoriul enduro cu suspensie spate de 160 mm și cu furcă de 170 mm.

Partea interesantă la modelul Auric LT cu roți de 27.5 este că primește cursă mai lungă și geometrie adaptată, dar nu e foarte clar dacă a fost modificat efectiv și cadrul Auric. Dimensiunile bicicletei sugerează că Fuji au încercat să păstreze caracterul bicicletei, cu un reach, unghi al tijei de șa, înălțime a monoblocului și lungime a chainstay-urilor identice.

Practic e vorba de un amortizor mai lung și de un unghi al furcii mai mic pentru a primi furca cu cursă mai mare, probabil o nouă basculă, elemente ce dau cadrului practic o nouă viață.

Cadrul arată aproape identic din exterior, sugerând că fabricația sa din aluminiu A6-SL va face ca bicicleta de enduro rezultată să fie destul de ușoară. A fost anunțat și faptul că abilitățile de a susține pedalatul prezente la modelul cu cursă scurtă vor fi regăsite și la noul model.

Cu trecerea la cursa de 160/170 mm, Auric LT primește un unghi al furcii de 63.5 grade pe toate cele 4 mărimi de cadru, împreună cu un headtube mai înalt.

Fuji spune de multă vreme despre modelu Auric că e o bicicletă foarte rigidă și rezistentă, așa că mai mult ca sigur și varianta cu cursă lungă va fi gata de trasee agresive. Cadrul folosește butuc Boost, e compatibil doar 1x și are rutare internă doar în triunghiul față. Păstrează prinderile ISCG și folosește chainguide MRP AMg V2.

Auric LT este disponibilă în două echipări complete. Modelul de top Auric LT 27.5 1.1 are prețul de 4700 $, are o transmisie SRAM GX Eagle, amortizor metric cu prindere trunnion RockShox Super Deluxe RT3, furcă Lyrik RC de 170 mm și tijă dropper KS Lev Si.

Modelul mai ieftin Auric LT 27.5 1.3 costă 3800 $, are o transmisie Shimano XT/SLX 1×11, amortizor Fox Float DPX2 Performance, furcă Float 36 Rhythm și tijă KS Lev E30i. Ambele modele primesc anvelope Maxxis DHF de 2.5 în față și DHR II de 2.4 în spate pentru aderență pe orice teren.

Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.

Informații de pe bikerumor.com

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

five × three =