Acum citesti
DT SWISS a lansat noile roți 1501 SPLINE ONE din carbon pentru XC, AM și Enduro, cu noii butuci 240

DT SWISS practic a reinventat setul de roți extrem de popular 1501 SPLINE ONE, toată gama având acum jante din carbon, spițe performante mai ușoare și noii butuci DT din seria 240.

De la XC la Enduro, DT a optat pentru jante cu lățimea internă de 30 mm și cea externă de 36 mm. Jantele oferă o protecție mai mare la impact cu cât sunt mai sus în gamă, cele mai rezistente fiind cele de enduro.

Noile roți 1501 SPLINE ONE de la DT SWISS acoperă disciplinele între XC, All-Mountain și Enduro, fiecare set de roți fiind optimizat pentru una dintre discipline.

Toate cele trei seturi oferă jante cu lățimea internă de 30 mm. Jantele late au devenit tot mai populare, fiind cele mai întâlnite pe bicicletele de enduro și din ce în ce mai populare la XC.

Marea îmbunătățire la 1501 SPLINE ONE este folosirea jantelor de carbon în locul celor din aluminiu. DT a făcut acest lucru pentru că noile jante sunt mai ușoare și mai rigide.

Rigiditatea superioară a noilor jante din carbon a permis DT să construiască roțile cu spițele foarte ușoare Competition Race. Fiecare roată folosește 28 de spițe cu tragere directă, dublu-trase, spițate într-o schemă 3-cross.

Spițele au zona centrală cu 0.2 mm mai subțire decât cea a spițelor Competition de pe modelele anterioare. Rezultatul este că DT SWISS a redus greutatea seturilor de roți cu până la 180 g în comparație cu modelul anterior cu jante din aluminiu.

Toate cele 3 seturi noi de roți 1501 SPLINE ONE folosesc noii butuci DT 240, cu rathchet-ul EXP 36t ce oferă o cuplare la 10 grade. Noii butuci sunt mai ușori decât generația 240s anterioară cu aproximativ 50 g în față și 30 g în spate. Acest lucru se datorează unui număr mai mic de componente interne, 5 în loc de cele 7 anterioare. Și corpul butucilor a fost prelucrat mai precis.

Noile DT XRC 1501 SPLINE ONE sunt proiectate pentru XC și primesc în 2021 jantele late de 30 mm la interior, mult mai late decât vechiul model cu 22.5 mm sau 25 mm.

DT spune că un motiv principal de trecere la jantele late a fost că acestea oferă un suport mai bun pentru anvelope, putând fi rulate la presiuni mai mici. Asta reduce rezistența pe teren dificil, anvelopa putând lua forma micilor denivelări în loc să urce și să coboare pe acestea.

  • Dimensiune: 29″
  • Ax: 15 mm x 110 mm & 12 mm x 148 mm
  • Prindere disc: Centre-lock (adaptor 6-bolt inclus)
  • Spițe: 28 DT Competition Race cu tragere directă
  • Nipluri: DT Pro Lock Squorx, aluminiu
  • ASTM Class: 3
  • Greutate: de la 1544 g

DT SWISS XMC 1501 SPLINE ONE pentru All Mountain

  • Dimensiune: 29″ și 27.5″
  • Ax: 15 mm x 110 mm & 12 mm x 148 mm
  • Prindere disc: Centre-lock (adaptor 6-bolt inclus)
  • Spițe: 28 DT Competition Race cu tragere directă
  • Nipluri: DT Pro Lock Squorx, aluminiu
  • ASTM Class: 4
  • Greutate: De la 1639 g (29″) și 1545 g (27.5″)

DT SWISS EXC 1501 SPLINE ONE pentru Enduro

  • Dimensiune: 29″ și 27.5″
  • Ax: 15 mm x 110 mm & 12 mm x 148 mm
  • Prindere disc: Centre-lock sau 6-bolt
  • Spițe: 28 DT Competition Race cu tragere directă
  • Nipluri: DT Pro Lock Squorx, aluminiu
  • ASTM Class: 4
  • Greutate: de la 1719 g (29″) și 1609 g (27.5″)

Prețul începe de la 1499 Euro pentru toate cele trei seturi de roți DT SWISS 1501 SPLINE ONE. Roțile vin cu o politică de înlocuire a jantelor rupte, pentru 10 ani de la achiziție, la prețul de 249$.

Noile roți 1501 SPLINE ONE vin cu freewheel SRAM XD standard, existând și un kit de modificare la Shimano Micro Spline.

Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

ten + nine =