Acum citesti
Felt anunță noile VR pentru anduranță șosea și FR pentru concurs șosea

Chiar dacă cele două noi biciclete nu le vom vedea în magazine până la anul în 2024, Felt a lansat deja câteva poze cu cele două noi biciclete reproiectate, Felt VR Endurance și Felt FR Race.

Felt FR este bicicleta de șosea „all-arounder”, gândită cu geometrie optimizată pentru cățărare, coborâre și wați pompați la maxim în pedale. Pe de altă parte Felt VR este bicicleta „zilnică” pentru majoritatea cicliștilor, cursiera care combină performanța cu confortul pe distanța mare, cursiera de anduranță.

Felt FR 2024

Felt FR păstrează caracterul „de concurs”, dar introduce mai multă aerodinamică. Cablurile sunt în mare parte ascunse, cu ghidarea care începe la ghidon și cablurile care ies afara în apropierea pipei. De aici acestea intră într-un canal și apoi prin headset, în cadru.

Ghidajul permite Felt să mențină separate pipa și ghidonul pentru a fi mai ușor la instalare și service, dar și pentru a permite ciclistului să schimbe dimensiunile pipei și ghidonului, pentru bikefitting-ul optim. De menționat că orice pipă aftermarket va trebui să fie compatibilă cu ghidarea prin headset.

Per total, cadrul are acum linii mai precise și mai drepte și mai multe unghiuri față de modelul anterior.

Și mai târziu în sezonul 2024 Felt va lansa versiunea FR „ultralight”. Alte detalii nu există acum în afară de faptul că vor folosi un „layup special” pentru carbonul cadrului. Știm că Felt a fost printre primii care au adoptat noul tip de carbon TeXtreme cu care au creeat cadre foarte ușoare, dar și foarte rezistente.

Felt VR 2024

Noua Felt VR urmează trendul anvelopelor mai late. Astfel, la noua biciclete vei putea instala anvelope de până la 700×38, permițându-i astfel să se aventureze pe teritoriul „gravel rapid”, dar fără să renunțe la caracteristicile care o fac să fie cursieră de anduranță.

Noua bicicletă dispune de un nou sistem de atenuare a vibrațiilor instalat în zona colierului tije de șa. După cum arata în poze, sistemul probabil se bazează pe amortizare cu elastomer.

În partea din față bicicleta primește aceeași combinație de ghidon și pipă ca la Felt FR. Cât privește cadrul, țevile seatstays se unesc acum cu țeava seat tube undeva mai jos decât la modelul anterior, lucru care ar trebui sa îmbunătățească confortul.

(sursa Bikerumor.com)

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

5 + 10 =