Traian Goga este redactor FreeRider.ro încă de la începuturile revistei…
Cei de la Talbot Frameworks prezintă cadrul de oțel Dalsnibba (nu te lăsa intimidat de nume, e doar unul norvegian) care e elegant, rafinat, cu forme care indică o măiestrie peste medie a producătorului, dar al cărui punct forte este cu totul altul. Versiunea Tesla a Dalsnibba, echipată cu setul electronic Shimano Di2, conduce curentul necesar operării acestui sistem prin argintul inclus în vopseaua cadrului.
Cadrul nu e aprobat UCI și nici nu pare a fi unul pe care să-l îmbrățișeze profesioniștii din prima, însă asta nu îi știrbește cu nimic farmecul. Funcționalitatea sa este testată și, atâta vreme cât nu zgării vopseaua, ai parte un cadru care chiar se poate lăuda cu ceva inovator.
Opțiunea sugestiv intitulată Tesla este cea care include cadrul-conductor și poate fi adăugată oricărui model preexistent Dalsnibba pentru modica sumă de 500 de lire sterline. Modelele deja existente nu sunt nici ele tocmai fermecătoare, cel mai ieftin ușurându-te de 2.499 de lire sterline, pe când cel mai performant model se va traduce printr-o gaură în buget de 3.499 de lire. Detalii suplimentare pot fi găsite pe pagina oficială.
Traian Goga este redactor FreeRider.ro încă de la începuturile revistei și reprezintă una dintre vocile care contează în ciclismul românesc.