Acum citesti
Birzman a lansat o sculă de distanțat pistoanele, dar și alte accesorii interesante

Birzman s-a întors cu încă o serie de scule ingenioase. Toți care au avut de lucru cu frânele hidraulice au avut nevoie, la un moment dat, să depărteze pistoanele din etrier. Asta necesita până acum niște spatule speciale cu care se făcea o pârghie între plăcuțe pentru a le depărta. Deși erau eficiente, aceste scule necesitau demontarea roții și a discului și exista riscul de a deteriora plăcuțele. Birzman Disc Brake Piston Pusher vine să schimbe acest lucru.

În loc de a demonta roata (la etrierele unde plăcuțele se pot monta pe sus), cu scula Birzman, după demontarea acestora, rămâne destul spațiu pentru a o introduce în etrier.

Odată amplasată corect, în loc de a face pârghie pe pistoane pentru a le depărta, scula Birzman se expandează egal printr-o mișcare de înșurubare a mânerului. Astfel se aplică o presiune constantă pe ambele părți ale etrierului fără a exista riscul de a deteriora plăcuțele, care sunt demontate.

Scula e compatibilă și cu etrierele la care plăcuțele se schimbă de jos, doar că e nevoie ca etrierul să fie demontat de pe bicicletă.

Noua sculă pare a fi cea mai bună alegere pentru a reseta poziția pistoanelor. Birzman Disc Brake Piston Pusher e disponibilă deja la prețul de 59.99$.

Birzman a mai lansat și câteva scule ingenioase care fac viața utilizatorilor de anvelope tubeless mai ușoară. Cei ce depun eforturi pentru a monta sau demonta anvelopele tubeless de pe jante merită să arunce o privire la Wedge Wedge II. Pe lângă că acesta este un levier mare ce oferă un cuplu bun, aderență și un vârf subțire și curbat ce intră ușor sub marginea anvelopei, levierul are și un sistem integrat de pârghie.

Sistemul are un braț ce se sprijină pe partea opusă a jantei sau pe anvelopă și care ajută levierul să tragă marginea anvelopei peste jantă. Aceste sisteme sunt privite ca ultima soluție pentru montarea unei anvelope, dar pot fi extrem de utile pentru a repara rapid o pană pe marginea drumului.

Wedge Wedge II include și un levier Tubeless care e disponibil și separat în set de 3 bucăți. Aceste leviere mai mici au un vârf subțire și curbat, pentru a se introduce ușor sub marginea anvelopei, dar includ și o clemă pentru jantă și un cârlig pentru spițe pentru a le putea fixa pe poziție dacă se lucrează cu anvelope ce fac probleme.

Wedge Wedge II are prețul de 12.99$, în set fiind inclus levierul mare cu pârghie și levierul mic tubeless. Setul de trei leviere tubeless e disponibil la prețul de 8$.

Nu în ultimul rând, Birzman oferă acest cartuș de CO2 care de fapt nu e un cartuș de CO2.

Este de fapt un kit de reparație tubeless ascuns într-o carcasă cu o formă ce imită cea a unui cartuș CO2, având inclusiv filetul din vârf.

Acest lucru ajută la transportul kit-ului într-un suport special conceput pentru cartușe de CO2. Fie că e depozitat alături de o cameră de rezervă, de alt cartuș real CO2 sau cu o pompă, există multe sisteme special concepute pentru asta. În vârful cartușului fals poate fi păstrat și capul de umflare, care nu va găuri cartușul real de CO2 decât atunci când este nevoie. Kit-ul de reparație tubeless include 10 fire de vulcanizare și are prețul de 18$.

Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.

Informații de pe bikerumor.com

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

eleven + fifteen =