Traian Goga este redactor FreeRider.ro încă de la începuturile revistei…
Personalizarea bicicletei stârnește adevărate pasiuni și, dacă în materie de componente și cadre opțiunile se limitează la ceea ce există disponibil la vânzare, din punct de vedere grafic, a-ți face de cap cu aspectul e mai ușor ca niciodată. Firește, necesită o doză serioasă de talent, însă producători ca LOV se pare că au nimerit sau descoperit rețeta.
Vorbind din punct de vedere tehnic, bicicletele celor de la LOV nu se deosebesc față de competitori, cu mențiunea că tu poți decide asupra mix-ului de componente care va înzestra cadrul. Așadar, de la biciclete de ciclocros și mountain bike-uri, până la cursiere de oțel și de carbon, americanii le au pe toate și ți le pun pe toate la dispoziție, croind cadrele după măsura ta. Personalizarea e la ea acasă, dar punctul forte este altul.
Altul pe care probabil l-ați ghicit deja de cum ați văzut poza de mai sus. Dacă viața celor de la LOV ar depinde de un meșteșug propriu, acesta cu siguranță ar fi vopsitul, deși parcă acest cuvânt descrie insuficient explozia de culori împletite cu bun gust. Frumusețea se află în ochiul privitorului, însă chiar și așa ar fi greu de trecut cu vederea faptul că o bicicletă LOV, vopsită de LOV, te scoate în evidență, fără a fi țipătoare. Și acele puține excepții care există, doar întăresc regula până la urmă.
Cât privește partea materială, biciclete personalizate obișnuiesc să preseze mai tare portmoneul cumpărătorului și bicicletele LOV nu se abat de la acest obicei. Dacă un set de cadru vopsit în 3 culori te lasă mai „ușor” de 2.499$, un număr de 3 culori suplimentare, integrate cu dibăcie în contextul cromatic, îți vor mai răpi alți 500$.
Traian Goga este redactor FreeRider.ro încă de la începuturile revistei și reprezintă una dintre vocile care contează în ciclismul românesc.