Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă…
Noul GRX Di2, dedicat segmentului gravel, vine cu cu câteva îmbunătățiri primite de la „frații” mai mari Dura-Ace și Ultegra, la care adaugă, în premiera pentru partea de componente pentru șosea, sistem de reținere și management al lanțului.
Platforma GRX (RX825) Di2, pentru două foi și 12 pinioane, nu este cu adevărat redesenată ci mai mult rafinată, schimbătorul spate fiind foarte similar cu varianta mecanică 12v. Însă cockpit-ul este wireless, la fel cum găsim la liniile Di2 pentru cursiere. Viteza de schimbare a vitezelor este acum mai rapidă, angrenajul și rapoartele fiind mai apropiate de nevoile pentru gravel.
Noul Di2 GRX este compatibil cu alte sisteme Shimano cu 12 viteze, cicliștii, folosind opțiunile 11-36T sau 11-34T. Manetele electronice funcționează cu două baterii CR1632, despre care Shimano spune că pot ține chiar și 3,5-4 ani. Greutatea este anunțată la 415 grame / pereche.
Schimbătorul spate Shimano RD-RX825 dispune de stabilizare a lanțului, conectivitate și încărcare integrată D-FLY, compatibilitate cu pinioane 11-34T și 11-36T, având o greutate anunțată de 310 grame.
Schimbătorul față Shimano GRX Di2 FD-RX825 are un chain line cu 2,5 mm mai mare față cum este la șosea, oferind spațiu pentru anvelope mai mari, 2×12 viteze și vine cu o greutate anunțată de 142 g.
Preturi Shimano GRX Di2 RX825
Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.