Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă…
Recent Specialized a lansat o nouă versiune a anvelopelor de top Turbo Cotton, denumite „Hell of the North”. Acestea au fost gândite să rezite la condițiile dure de drum de la concursurile clasice ale primăverii cum este și Paris-Roubaix.
Față de Specialized S-Works Turbo Cotton normale, care sunt disponibile în dimensiunile de 24 și 26 mm, noile Hell of the North vin în dimensiunile de 26, 28 și 30 mm. Pentru acestea Specialized a venit cu câteva îmbunătățiri. În primul rând a mărit suprafața profilului cu 4 mm pe fiecare parte în așa fel încât acum învelește mai mult pereții laterali. Apoi a fost mărită și protecția la pană amplasată dedesubtul compusului Gripton.
Presiunea recomandată pentru aceste anvelope este de 85-95 PSI (6-7 BAR), greutatea anunțată este de 260 grame, iar carcasa din poli-bumbac are o densitate de 320TPI pentru confort cât mai bun.
Anvelopele de 28 mm nu sunt recomandate pentru cățărări sau contratimp. În schimb par a fi ideale pentru asfalt de proastă calitate sau piatra cubică, suprafețe de rulare pe care în România le găsim din belșug.
Prețul de 320 lei este pentru modelul normal Turbo Cotton. Ediția specială „Hell of the North” nu mai există momentan în stocurile importatorilor.
Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.