Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete…
Trebuie să recunosc că m-a distrat un pic ideea de a vedea la Eurobike biciclete Ferrari expuse atât de un producător taiwanez cât și de italienii de la Colnago. Practic sunt două lumi diferite, iar diferențele dintre finisajele bicicletelor pot fi observate cu ochiul liber. Pe bicicletele celor de la Komda, furnizor pentru Ferrari, era trecută doar denumirea Scuderia Ferrari, pe când pe bicicletele italienilor era trecut Colnago for Ferrari.
Când spun diferențe mari nu mă refer doar la echipare, ci și la finisajele cadrelor. Din orice unghi ai privi, bicicletele Colnago sunt superioare celor asiatice, cu toate că au brand-ul Ferrari marcat pe cadru. În orice caz, prețurile pentru oricare dintre aceste variante sunt imense, doar din simplul motiv, că au logo-ul renumitului producător auto marcat pe cadru. Prețul pe care cumpărătorii îl plătesc pentru o astfel de bicicletă este irelevant, dat fiind faptul că vor să aibă sub picioare o bicicletă care să-i scoată din peisaj. Ceea ce ei nu știu este faptul că sunt biciclete ca oricare altele, cu cadru din carbon, cu echipări similare, dar care sunt un produs oficial și care costă uneori chiar și de 3 ori mai mult.
În concluzie, dacă te decizi vreodată să achiziționezi o bicicletă Ferrari, află că nu este produsă la Maranello în aceeași fabrică cu automobilele super sport. De asemenea, e bine de reținut că pentru sigla Ferrari marcată pe cadru vei scoate mulți bani din buzunar, doar pentru imagine și pentru nimic altceva. Oricum ar fi, asigură-te că achiziționezi măcar un Colnago for Ferrari.
Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete testate și evaluate în mod obiectiv. Pedalează din 1998 pe mountainbike și din 2009, aproape zilnic, pe site-ul de față.