Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete…
In traditia casei Truvativ, care face acum parte din grupul SRAM, ne este oferit un produs foarte bun, performant, exact asa cum ne asteptam.
Am inceput cu laudele, deoarece sunt prea putine minusuri pe care acest produs le insumeaza. Mai mult, acesta se plaseaza ca lider in clasamentul pieselor excelente pentru downhill sau freeride.
Ne impresioneaza rezistenta sa, este un produs foarte solid si durabil, lucru lesne de observat chiar din constructia acestuia : compactizat. Dupa 1 an de exploatare in diverse conditii de traseu, aceasta nu a pus nicio singura problema. Ducand mai departe ideea, putem afirma ca nici macar suruburile nu s-au slabit prea mult in tot acest timp.
Doar greutatea ne-a pus ceva probleme, in sensul ca nu este o piesa de folosit in cazul in care ti-ai pus bicicleta la dieta si doresti sa ai montate pe aceasta doar componente usoare. 315 grame cantareste pipa Truvativ Hussefelt si nu este in niciun caz cea mai usoara de pe piata. Daca stam sa ne gandim este un pic mai grea decat un ghidon de downhill. In schimb, rezistenta sa o face o alternativa excelenta la piesele solide pentru downhill. Ca si costuri, aceasta este plasata in segmentul sau excelent, fiind accesibila publicului larg.
Pipa Truvativ Hussefelt DH este disponibila in doua culori, gri si snow white. Recomandam varianta alba datorita aspectului.
Greutate : 315 grame
Utilizare : Downhill, Freeride
Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete testate și evaluate în mod obiectiv. Pedalează din 1998 pe mountainbike și din 2009, aproape zilnic, pe site-ul de față.
In imagini vad ca este prezentata o pipa Truvativ Hussefelt.In articol ati scris de mai multe ori Holfeller.Deci ,testul este cu Hussefelt sau cu Holzfeller?
Este o pipa Hussefelt asa cum se poate observa si din imagini. Se pare ca autorul articolului a trecut eronat denumirile. Multumim mult pentru atentionare!
Ieri am cantarit o pipa truvativ hussefelt de 40 mm lungime, (de 1/1,8″, cu prindere ghidon 31,8) si avea doar 217 grame nu 315g cum a srcis autorul acestui articol.