Acum citesti
YT Tues într-o nouă versiune pentru 2024

Noul Tues ar trebui să fie o bicicletă perfectă pentru competițiile de Downhill, pentru BikePark sau chiar pentru Freeride, asta în cazul în care-ți propui să abordezi trasee precum cele de la Red Bull Rampage. În orice caz, puțini dintre noi acolo, așadar ne vom concentra pe calitățile sale de bicicletă pentru datul la vale. Iar în acest sens, noul Tues beneficiază de mai multă ajustabilitate, poate fi 29er sau mullet, poate avea un chainstay mai scurt sau mai lung sau poate avea un unghi al headtube-ului diferit.

În orice caz, dacă aspectul bicicletei și suspensia acesteia sunt similare, ingredientul de bază și totodată cea mai importantă modificare este ajustabilitatea. Să le luăm pe rând: există un link nou, botezat Flip Link, care are un flip-chip care poate fi întors atunci când folosești roți de 29 de inch sau roți mullet. Altfel, acesta nu produce alte modificări. Însă pentru a modifica geometria există un alt flip-chip la baza amortizorului spate, care odată întors, modifică unghiul headtube-ului cu 0.3 grade și coboară BB-ul cu 5mm. Suplimentar, poți folosi un headset care să modifice și mai mult unghiul HT-ului.

Și mai există un flip-chip! Al treilea, chiar pe axul spate al prinderii roții. Acesta modifică lungimea chainstay-ului cu 5mm. Dacă vei face asta, atunci va trebui să inversezi și adaptorul pentru etrierul spate. Alte modificări mai includ o ureche UDH, așadar compatibilă cu noile schimbătoare wireless, cât și un BB cu filet.

Cu atâtea reglaje la dispoziție, geometria noului Tues poate varia destul de mult, rămâne doar să alegi tu setările potrivite stilului tău de dat la vale. Disponibil în 5 variante de cadru, de la S la XXL, reach-ul crește cu câte 20mm la fiecare dimesniunea, de la 430mm până la 510mm.

Pentru moment, bicicleta va fi disponibilă doar cu cadru de carbon, cu suspensia V4L, în două versiuni de echipare: Core 4 și Core 2. Prima este și cea mai scumpă, fiind echipată cu suspensii Fox Factory, frâne TRP DH-R EVO și transmisie Sram X01. Greutatea acestui model este de 16.1 kg în dimensiunea M cu roți mullet sau de 16.7 kg cu roți de 29 de inch. Prețul este de 6.000 euro.

Versiunea mai ieftină, în fotografia de mai jos, costă 4.000 de euro și este echipată cu o furcă Rock Shox Boxxer Base, amortizor Super Deluxe Select Coil, transmisie Sram GX DH și frâne Avid DB8.

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

nine − eight =