Acum citesti
Un nou gravel bike, de data aceasta de la NS: RAG+

Când spui NS Bikes, spui în general sporturi extreme, posibil mult dirt și street. Polonezii au desigur și câteva MTB-uri serioase în gamă, însă acum atacă un segment nou, puțin explorat și complet diferit de ceea ce au produs până acum: segmentul gravel bike-urilor. Pentru a-și face intrarea cum se cuvine, s-au prezentat cu un candidat pe măsură, care n-ar trebui să lase multe dorințe neîmplinite. Așadar, rezultatul este un mix între o bicicletă de munte și una de ciclocros, cu un cadru din aluminiu. O bicicletă ce poate găzdui atât roți 700C pentru cursieră cât și roți de 27.5 pentru MTB, cu anvelope de maxim 2.2 inch. Pe hârtie sună impresionant, în realitate însă, nu ne rămâne decât să-i credem pe cuvânt.

Reprezentanții NS au declarat amuzați: o firmă de biciclete de Dirt să construiască o bicicletă cu drop bar-uri? Iată că se poate, iar conform spuselor polonezilor au construit acest model doar pentru că au avut chef să facă asta. Astfel, pentru 1.799 de euro, te alegi cu un gravel bike capabil atât în off-road cât și pe șosea, dotat cu un cadru din aluminiu, o furcă din carbon, transmisie Sram Apex cu 1 foaie, frâne Sram Apex hidraulice, roți compuse din jante Alex Rims și butuci NS Bikes ROtary și anvelope Panaracer Gravel King SK. Apropo de Panaracer, nu pot decât să mă bucur că le mai aud numele pe ici-colo. Greutatea bicicletei este de 9.9 kg, în dimensiunea M, fără pedale.

Pe bicicletă poate fi instalată o foaie cu maxim 50 de dinți, iar geometria este agresivă, pentru a putea permite abordarea virajelor în viteză, dar care rămâne echilibrată și pe coborâri, cu toate că vorbim despre o bicicletă cu o furcă fixă. Momentan este disponibilă o singură versiune, cea prezentată în acest articol.

Dacă vrei să vezi cât de distractivă este această bicicletă, te invit să vezi filmul de mai jos.

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

thirteen + twenty =