Acum citesti
Tufo au prezentat primele lor anvelope tubeless ready de MTB și șosea

Marca Tufo este binecunoscută pentru baieurile lor rezistente și performante, dar în ultimii ani au început să producă și anvelope clincher. Acum ei intră în rând cu industria oferind câte o pereche de anvelope Tubeless Ready pentru MTB, respectiv pentru șosea. Pe lângă acestea oferă și un nou set de roți din carbon clincher, pe lângă modelele pentru baieu care erau deja în colecție.

Primul model Tufo de MTB tip clincher e XC11 TR care combină profilele XC5 și XC6 pentru a rezulta un profil jos, rapid pentru cursele de XC și maraton. Structura e extrem de fină, de 210 tpi în lateral și 375 tpi pe banda de rulare, indentică cu cea a modelelor de tip baieu, anvelopele fiind capabile să ruleze la presiuni foarte mici. Momentan anvelopa e disponibilă doar în dimensiunea 29×2.25, greutatea fiind de 700 g. Modelul beneficiază și de protecție la pană Vectran, un cauciuc moale 60a dintr-un amestec cu ulei și polimeri cu compuși silica activați, pentru un echilibru între tracțiune pe ud și uzură rezonabilă. De asemenea mai există o protecție la snakebite aproape de jantă.

Deodată cu modelul de MTB s-a lansat și modelul de șosea Comtura 3 TR. Tehnologia e asemănătoare cu cea de la modelul de MTB, cu protecție Vectran pe toată suprafața, protecție la snake bite, structură din aramidă de 210/375 tpi. Cauciucul este însă unul 66a SPC cu silica iar șanțurile de pe profil elimină apa în lateral și ajută în viraje pe teren dificil. Comtura 3 TR va fi disponibil în versiuni de 25 mm, cu o greutate de 270 g și o presiune recomandată de 75-115 psi și una de 28 mm la 300 g cu presiunea recomandată de 60-100 psi.

Pentru prima dată Tufo a adăugat două seturi de roți din carbon tip clincher colecției de modele pentru baieu – Carbona CL30 și CL45. Momentan din păcate modelele nu sunt tubeless ready, fiind destul de clasice, cu o lățime internă de doar 16 mm, fiind vândute cu anvelopele Comtura Duo 25 road de 25 mm montat cu cameră clasică din butyl.

Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.

Informații și imagini de pe bikerumor.com

 

 

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

9 + 2 =