Acum citesti
Trek a dezvoltat noile amortizoare RE:aktiv cu ax central complet

Noile amortizoare RE:aktiv de la Trek folosesc un ax central pe toată lungimea lor, eliminând astfel nevoia unui piston IFP care să asigure presiunea corectă a uleiului. Acestea sunt dezvoltate împreună cu Penske și sunt fabricate de RockShox și Fox.

Amortizoarele cu ax central complet sunt folosite în Formula 1 și în alte discipline de motorsport. Unul din producătorii de astfel de amortizoare e Penske, așa că nu e surprinzătoare colaborarea celor de la Trek cu aceștia.

Avantajele sistemului sunt mari, în primul rând pentru că nu mai e nevoie de un piston care să regleze presiunea uleiului așa că amortizorul reacționează mai bine la șocurile mici. Există de asemenea mai puține piese în mișcare iar circuitul uleiului e mult mai simplu. Efectul ar trebui să fie un amortizor cu un răspuns mult mai fin.

Într-un amortizor normal uleiul trece la comprimare dintr-o cameră în alta, dar o parte din spațiul din camera cealaltă e ocupat de ax care modifică volumul camerei odată ce e împins. La modelul nou, axul nu modifică volumul. Se reduce astfel timpul de răspuns prin eliminarea unui piston. Pe bicicletă noile amortizoare urmăresc mult mai bine terenul și răspund mai bine la șocurile mici.

Noile amortizoare se vor regăsi pe modelul Trek Fuel Ex 9.9 2018,

… modelul Trek Remedy 9.8 și 9.9 Women.

… și pe Trek Slash 9.7 și 9.8. Vor fi de asemenea disponibile și cu cadrul achiziționat separat.

Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.

Informații de pe bikerumor.com

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

eleven − five =