Traian Goga este redactor FreeRider.ro încă de la începuturile revistei…
Cel mai recent produs al firmei Cinelli este Neos, o tijă de șa excelent descrisă de numele acesteia. Pe lângă un aspect care inspiră calitate, componenta vine și cu un nou mecanism, cel de prindere al șeii, pe care îl descriem în cele de mai jos.
Cea mai importantă trăsătură a tijei este șurubul care se introduce orizontal și prin care presiunea generată de strângerea sa este distribuită echivalent pentru ambele șine ale șeii, evitând astfel deteriorarea lor. De asemenea, forța necesară strângerii și destrângerii șurubului este una mai mică decât în mod normal și reglajele care privesc șaua se pot face mai precis și mai facil mulțumită poziționării șurubului.
Dacă Neos este o tijă de șa din carbon, Cinelli a pregătit și o variantă mai ieftină a acesteia, din aluminiu, Dinamo, dar care beneficiază de același mecanism de prindere al șeii. Greutatea pentru prima este de 250 de grame pentru modelul cu diametru de 27.2mm și lungime de 350mm.
Traian Goga este redactor FreeRider.ro încă de la începuturile revistei și reprezintă una dintre vocile care contează în ciclismul românesc.
mai multe componente prelucrate cnc, mai multi bani, uzura prematura si ceva probleme de montaj :))
Nu e nou sistemul si chiar la ultimele iesiri un prieten a avut probleme cu ea. Au iesit bratele seii din sistemul de prindere