Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete…
…și mizează pe o transmisie pe cardan. Protanium dezvoltă de ceva timp motoare pentru bicicletele electrice, iar acesta din urmă se anunță a fi cea mai intersantă opțiune. De ce? Pentru că lanțul dispare complet din schița de proiectare, lăsând astfel deoparte probleme precum curățarea și ungerea sau înlocuirea acestuia.
Transmisia pe cardan însă, are o pierdere pe putere mai mare, iar astfel cei de la Protanium au anunțat că motorul electric va fi unul puternic, de 540 W cu un cuplu de 63Nm. Doi senzori vor monitoriza viteza și cadența stabilind astfel cât de mult trebuie să intervină motorul electric. Bicicleta însă va avea de câștigat la capitolul imagine, venind cu un aspect mai simplu și mai curat.
Noul sistem de transmisie pe cardan, pentru biciclete electrice, va fi prezentat în cadrul EuroBike.
via Protanium
Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete testate și evaluate în mod obiectiv. Pedalează din 1998 pe mountainbike și din 2009, aproape zilnic, pe site-ul de față.
La bicicleta din imagine stopul din spate nu e vizibil din cauza rotii. Sper ca nu sunt astfel de probleme simple si la noul sistem de transmisie.
Haha, excelent comentariu cris :)) Da, si eu sper ca motorul angreneaza roata, nu pedalele :))
imi place designul si nu prea, unde e finetea si simplitatea….?!
de asta merg asa putini cu bicla…din cauza imaginii sifonate ! taree =))
eu cred ca totusi stopul nu este pe aceasi linie cu roata, ci cu cativa centimetri in spre stanga.. deci ar trebui sa fi destul de vizibil