Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete…
Rose a construit un showroom uriaș la Bocholt, demonstrând astfel că poate comerciale biciclete și offline, nu doar online. Showroom-ul pe care-l poți admira în fotografiile de mai jos, s-a aflat în finala World Retail Award, alături de companii precum Nike sau Puma, iar asta spune multe despre investiția de la Bocholt.
Pe cei 4.000 de metri pătrați ai Rose Bike Town, pot fi admirate toate bicicletele din gamă, alături de numeroase LCD-uri cu touchscreen pe care poți configura bicicletele preferate, stații de testare pentru ochelari, încălțăminte, pompe sau GPS-uri. Cei care-și comandă bicicleta de pe internet, se pot prezenta în marele showroom pentru a o ridica. Iar la ridicare, achiziția va fi celebrată corespunzător, la fel ca la achiziționarea unui autoturism (cei străini de această procedură, trebuie să afle că în Germania toate brand-urile mari de automobile care se respectă înmânează cheile unui automobil nou cu o mică ceremonie).
Povestea Rose începe acum 109 ani, când familia Rose din Nordrhein-Westfalten comercializau atât biciclete cât și mașini de cusut sau sobe pe ulei. Astăzi, business-ul a rămas doar construcția de biciclete, iar ca fapt divers, 80% dintre vânzări sunt generate de mediul online.
via Rose
Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete testate și evaluate în mod obiectiv. Pedalează din 1998 pe mountainbike și din 2009, aproape zilnic, pe site-ul de față.