Acum citesti
Pursuit Cycles All Road e un gravel bike conceput pentru viteză

Pursuit Cycles’ All Road este o nouă variantă a modelului Lead Out/Pure Road, cursiera din carbon în serie redusă lansată în 2018. All Road e practic o cursieră mult mai capabilă. Dar se poate spune și că e un gravel bike, dar mult mai rapid. Și poate să fie folosită și pe trasee de MTB dacă e cazul.

Ideea a fost să fie proiectată o cursieră capabilă să parcurgă orice drum, iar pentru asta au umblat puțin la geometrie și au făcut loc pentru anvelope de 40 mm. Nu e o lățime impresionantă în comparație cu modelele de gravel extrem de azi, dar e cu mult mai mult decât poate fi montat pe o cursieră și chiar și mai mult decât încape pe majoritatea modelelor de ciclocros.

Carl Strong, fondatorul companiei Pursuit, spune că bicicleta nu e una de aventură ci o bicicletă all-road destinată să fie rapidă pe orice suprafață. E gata de orice, de la șosea pură la MTB lejer.

În loc de un MTB care merge pe șosea, aceasta e o cursieră care merge pe munte. Majoritatea gravel bike-urilor de aventură din ultima perioadă par MTB-uri cu ghidon de cursieră. Aceasta nu e așa, e o cursieră care nu are limite pe șosea și poate ține pasul oricând cu cursierele specializate.

Cum bicicleta acceptă și roți 650b x 50 mm, chiar și singletrack-urile sunt pe lista ei de abilități.

Sunt oferite două versiuni de cadru, Standard și Extralite. Modelul Standard are ceva mai mult material ce ranforsează zonele inferioare pentru a le proteja de loviturile cu pietrele și pentru a reduce vibrațiile. Extralight reduce din materialul folosit și are componentele mici rafinate pentru a reduce greutatea totală cu aproape 200 g.

Sunt prezente toate standardele modele de șosea și de gravel:

  • monobloc T47 filetat cu inserții din titan
  • tijă de 27.2mm pentru confort suplimentar
  • ax thru de 12×100 / 12×142
  • frâne pe disc cu etrieri flat mount
  • compatibilitate cu transmisii mecanice sau electronice
  • prinderi opționale pentru aripi

Strong spune că greutatea medie a cadrului Standard nevopsit, mărimea 56 ete de 925 g, versiunea Extralite fiind cu aproximativ 125 g mai ușoară, la 800 g, în funcție de nevoile clientului.

Greutatea anunțată e fără vopsea deoarece schemele grafice personalizate sunt foarte diferite și e greu de calculat o greutate totală. De exemplu, schema Sex Pistols are o greutate suplimentară de 160 g.

Principalele diferențe între această bicicletă și cursiera Lead Out sunt:

  • distanță un pic mai lungă între roți pentru a face loc anvelopelor mai mari
  • monobloc ceva mai coborât pentru compatibilitate și cu roți 650b
  • headtube și ghidon un pic mai ridicate pentru o poziție mai confortabilă

Bicicletele complete încep de la 7985$ și sunt construite cu componentele dorite de client. Astfel, fiecare detaliu e perfect ales, de exemplu o bicicletă cu Di2 are porturi de frână hidraulică și pentru cablul electric. Fiecare biciceltă are doar porturile de care are nevoie.

Cadrele sunt disponibile începând cu 4800$ pentru modelul Standard și 5200$ pentru cel Extralite. Acestea includ furca ENVE All Road sau Columbus Futura Gravel, la alegere, dar și cuvetele Chris King Dropset și monoblocul.

Următoarea bicicletă în plan este Supple Road, o cursieră între modelele existente, cu spațiu pentru anvelope de 32 mm și cu o geometrie de anduranță. Acest model e planificat pentru începutul lui 2021.

Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.

Informații de pe bikerumor.com

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

thirteen + 5 =