Horaţiu pedalează şi merge pe munte de când se ştie,…
Cinelli a adăugat în ofertă o nouă cursieră ușoară din carbon, modelul aero Pressure. Noua cursieră aero din carbon este complet integrată și a excelat deja în competiții cu echipa UCI Continentală Colpack, toate semnele indicând că acest nou model va înlocui vechia cursieră polivalentă Superstar Disc, față de care e mai ușoară cu aproape 15% și cu mult mai aerodinamică.
Cinelli e totuși printre ultimele mărci care au adăugat cursiere aero pe disc în ofertă. Și chiar dacă aproape toate cursierele aero arată aproape identic, noul model Cinelli are elemente destul de interesante.
La fel ca în cazul altor modele aero, Cinelli Pressure are forme optimizate aerodinamic, cu un toptube aproape orizontal, tijă de șa dedicată cu prindere ascunsă, seatstay-uri coborâte și o tranziție fină a formei furcii direct înspre cea a downtube-ului. În schimb Pressure nu folosește tuburi cu un profil foarte alungit, încercând să păstreze ideea de bicicletă polivalentă.
Rezultatul e o bicicletă cu un cadru cu greutatea anunțată de doar 990 g în mărimea M și cu furca de 390 g, ambele din carbon hi-mod T800 monococă.
Pentru a asigura o integrare completă, bicicleta folosește sistemul de rutare complet intern FSA ACR prin combo-ul ghidon/pipă din carbon Vision Metron 5D, vopsit personalizat, apoi prin cuvetele de 1.5 pânâ în cadru, respectiv în furcă.
Cinelli spune că a fost o alegere naturală să monteze pe noua bicicletă transmisii electronice, însă sistemul ACR e compatibil și cu sisteme mecanice și cu frâne mecanice sau pe disc, existând și o versiune echipată cu Ultegra mecanic.
Cinelli Pressure folosește doar frâne pe disc, are ax thru de 12 mm la ambele roți, prinderi de etrier flat mount și monobloc PressFit BB86. Există spațiu pentru anvelope de 30 mm, suficiente pentru standardele noi de competiție.
Noua Pressure e disponibilă în cinci mărimi standard, între XS/46 cm și XL/58 cm, adaptate după modelul existent Superstar. Geometria e în mare neschimbată, doar chanstay-urile fiind un pic mai scurte, la 41 mm. Bicicletele mărimea M au stack-ul un pic mai mic, reach-ul un pic mai scurt și roție ceva mai apropiate, valorile scăzând ușor la modelele mici și crescând la cele mari, pentru a oferi potrivirea perfectă pentru cât mai mulți utilizatori.
Cinelli Pressure va fi disponibilă în schema de culoare ”Italo flagship” pe fond alb, cu detalii roșii și negre, în mai multe opțiuni de cadru și echipare. Va mai dura însă până când noua bicicletă va fi disponibilă, primele exemplare fiind așteptate doar în februarie 2021, restul putând să vină de-abia în martie.
Setul de cadru include furca, tija de șa, cuvetele FSA ACR și ghidonul Vision Metron 5D, este compatibil cu transmisii electronice și mecanice și va avea prețul de 3500 Euro.
Bicicletele complete încep de la 4500 Euro pentru versiunea cu Ultegra mecanic sau 5300 Euro cu Ultegra Di2. Versiunea de top echipată cu Campagnolo Super Record EPS și roți Bora WTO 60 va costa 9950 Euro.
Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
Informații de pe bikerumor.com
Horaţiu pedalează şi merge pe munte de când se ştie, dar s-a apucat serios de mountain bike şi de participarea la concursuri în 2006, iar de cursieră în 2010. Când nu pedalează, aleargă pe poteci de munte, iar iarna practică schi-alpinism. Iubeşte potecile de MTB din Carpaţi şi şoselele şerpuitoare ale Alpilor. Zona sa preferată de MTB este Bran-Moieciu.