Horaţiu pedalează şi merge pe munte de când se ştie,…
Este foarte simplu să adaugi o furcă cu cursa mai lungă pe un model existent și să spui că e acum mai capabil, dar e cu totul altceva să redesenezi prinderea suspensiei pentru a mări cursa pe un cadru existent, iar fix acest lucru îl face Orbea Rallon 2020. Venind echipată cu furci de 170 mm față de 160 mm la modelul anterior, brațul suspensiei spate a fost modificat pentru a crește cursa la 160 mm de la 150 mm. Cadrul în sine e neschimbat, la fel și geometria, dar au fost schimbate echipările care sunt aduse la zi. Partea cea mai interesantă însă e modificarea suspensiei.
În imagine brațul de sus e modelul nou, comparat cu modelul vechi de mai jos. Modelul nou mișcă practic toată suspensia ceva mai mult pentru a adăuga cursă aceluiași cadru.
Noul braț vine standard pe modelul 2020 și transformă bicicleta într-una gata de competiție cu suspensii de 160/170 mm, dar interesant e că se poate monta și pe modelul Rallon R5 lansat anul trecut. Se înlocuiește brațul original și astfel se mărește sensibilitatea suspensiei și se obține și o curbă mai progresivă a acesteia.
Prețul pentru upgrade este de 249 Euro, disponibil deja.
Pentru cei ce doresc să cumpere direct noul model, acesta poate fi comandat și configurat de pe pagina producătorului, inclusiv prin importatorul în România.
Horaţiu pedalează şi merge pe munte de când se ştie, dar s-a apucat serios de mountain bike şi de participarea la concursuri în 2006, iar de cursieră în 2010. Când nu pedalează, aleargă pe poteci de munte, iar iarna practică schi-alpinism. Iubeşte potecile de MTB din Carpaţi şi şoselele şerpuitoare ale Alpilor. Zona sa preferată de MTB este Bran-Moieciu.