Acum citesti
Noutăți în colecția de frâne aero de șosea de la TRP

TRP-2016-rim-brake-calipers-and-direct-mount-HyRD-disc-caliper01-600x400TRP, care au devenit cunoscuți în special cu frâna lor mecanică pe disc Spyre, au adus multe îmbunătățiri pentru 2016 la gama lor de frâne cu prindere direct mount, acestea fiind mai ușor de centrat și mai integrabile cu restul componentelor de pe bicicletă. În imagine în partea de jos în stânga și în mijloc se pot vedea două modele de frână spate cu rutarea cablului modificată. În partea dreaptă jos se află modelul T930 pentru față care păstrează intrarea laterală a cablului. Modelele pentru spate au spațiu mai mare pentru anvelopă. sunt ascunse mai bine sub cadru și nu mai fac probleme la montarea unui powermetru Stages, modelele anterioare având probleme de compatibilitate cu acesta.

TRP-T850-T851-direct-mount-rim-brake-calipers02-600x400Două șuruburi, unul pe fiecare braț, permit ajustatea lățimii pentru o altă jantă dacă se schimbă roțile cu unele diferite, fără a mai fi nevoie să se umble la reglajul cablului. Totuși este nevoie de un reglaj suplimentar pe cablu, pentru că frâna nu are manetă de deschidere pentru scoaterea roții.

TRP-T850-T851-direct-mount-rim-brake-calipers01-600x400Modelele pentru spate T850/851 sunt disponibile cu tragere centrală sau laterală, în funcție de rutarea cablului pe cadru.

TRP-T860-T861-delta-style-aero-rim-brake-calipers02-600x442Noile frâne de tip Delta cu tragere centrală se numesc T860/861 și sunt pentru folosirea în față la cadrele aerodinamice.

Una dintre versiuni are blocajul de cablu inclus, cealaltă este pentru cadre care oferă ele acest lucru. La tragerea cablului, brațele superioare se îndepărtează, acestea având propriul lor arc pentru revenire. Brațele de frânare sunt independente de acestea și se pot regla individual.

Nu au fost încă anunțate greutățile modelelor, prețurile urmând să varieze între 130 și 190 USD. Toate vor fi disponibile în următoarele luni.

Mai multe informații sunt disponibile pe pagina producătorului.

Sursa: bikerumor.com

 

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

twelve + 3 =