Acum citesti
Noul Sun Ringle Dirty Flea


Sun Ringle, producătorul recunoscut pentru calitatea foarte bună a jantelor și butucilor, lansează un noul Dirty Flea Single Speed. Așa cum poți deduce ușor din denumire, butucul este dedicat bicicletelor single speed, însă poate fi utilizat cu succes pentru bicicletele de Cross Country, Trail, All Mountain sau DirtJump.



Faptul ca Dirty Flea face față unor probe precum DirtJump-ul, unde este solictat la maxim, spune multe despre durabilitatea sau despre rezistența acestora în timp. Dotat cu 4 rulmenți pentru performanțe de invidiat, Dirty Flea beneficiază de un corp dintr-un aliaj 6061 T6 și de un ax, realizat dintr-un aliaj 7075 T6.


Are LockRing inclus iar tu poți opta pentru versiunea cu 32 de găuri, pentru o rezistență sporită a roții sau pentru versiunea cu 28 de găuri, pentru o greutate mai mică a roții. Versiunea standard cântărește doar 335 de grame, pe când cea cu șuruburi, pune pe cântar 395 de grame.


Detalii complete despre dimensiuni și alte modele, pe sun-ringle.com.


via | Sun Ringle


Vezi Comentarii (5)
  • Dirty Flea este pt dirt jump (si poate fi folosit pt all mountain, trail etc)…corectati-ma daca gresesc…. mai nou masjoritatea bicicletelor de dirtjump sunt single speed(asa poti sa folosesti aceiasi bici pt a te da street si park)…dupa cum v-ati exprimat in post se subantelege ca este pt fixie-uri de oras. si in plus cum poti face cross country cu butuc single speed?

  • Salut! Stim ca DiryFlea este pentru DirtJump, insa noul model poate fi utilizat si pentru restul de probe mentionate de producator. Exista persoane care practica Cross sau Marathon cu single speed. Exista chiar si un campionat mondial de Single Speed ce include si probele mai sus amintite. In Ungaria am auzit ca exista un mic procent care participa la concursurile de Cross Country cu Single Speed. Chiar la intalnirea Merida de saptamina trecuta discutam de aceste persoane….oare cum reusesc? 🙂

  • 🙂 aveti dreptate nu stiam…dar totusi nu inteleg care sunt avantajele folosiri unui butuc single speed(in afara de greutatea mai redusa) pt XC si all mountain…mai ales cand concurezi impotriva unora cu mai multe rapoarte?(in cazul in care nu este proba doar pt singlespeed).

  • O explicatie logica nu cred ca exista, totul se rezuma la preferintele concurentului. Sunt unele persoane care simt ca pot avea un randament mai mare asa. Evident, participand la concursuri sunt deja obisnuiti cu respectivul raport si stiu sa-si dozeze energia corespunzator. Totusi, personal n-as opta niciodata pentru o asemenea configuratie. Mi se pare imposibila pentru trasee de munte. In plus, unde sunt beneficiile tehnologiei moderne (schimbatoare, caseta de pinioane, rapoarte etc)?

  • Eu sutn fan single speed spre exemplu. Imi place ca nu mai am bataie de cap si nu trebuie sa ma gandesc de 10 ori inainte sa abordez o panta. The simple the better 😉

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

eighteen − 8 =