Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete…
Pentru 2018 cei de la Scott au construit modelul Genius de la zero, iar ceea ce le-a ieșit este un full-suspension capabil, care poate găzdui atât o roată de 27.5 inch cât și una de 29 de inch, fără să schimbi furca. Poziționarea amortizorului este de asemenea nouă, acesta fiind aranjat cu capul în jos, asemenea modelului Spark, dintr-un motiv serios: direcționează forțele către Bottom Bracket, o zonă care este oricum foarte rigidă, permițând astfel o construcție a top-tube-ului cu mai puține ranforsări. Astfel, s-a ajuns la o greutate medie de 2.249 de grame pentru acest cadru, ceea ce este mai mult decât rezonabil.
Suspensia de tip Virtual 4 Link rămâne, conectată la comanda Twin Lock de pe ghidon, care poate bloca ambele amortizoare în același timp. Cursa spate este de 150mm și promite a lucra foarte sensibil împreună cu amoritzorul Fox Evol Air, iar pe urcări, aceasta poate fi redusă la 110mm cu ajutorul comenzii Twin Lock pe care o menționam mai devreme. Ultima poziție a comenzii blochează amortizorul complet. O a treia manetă de pe Twin Lock va acționa tija de șa hidraulică.
Așadar, ce altceva s-a mai schimbat? Unghiul headtube-ului este acum și mai degajat, ajungând la valoarea de 65.5 grade, iar cel al seat tube-ului, la 75.3 grade. Chainstay-ul este mai scurt, măsurând 436mm. Cadrul are cablurile trase prin interior și este compatibil cu orice sistem de transmisie electronic de la Shimano. Mai mult decât atât, componente precum ghidonul cu pipă integrată de la Syncros este oferit pe anumite versiune de echipare, care între noi fie vorba, nu-s deloc puține. În ceea ce privește roțile oferite, poți opta fie pentru o variantă cu roți 27.5 x 2.8 sau 29 x 2.6, iar după cum se poate observa, în formatul 27.5 există doar anvelope din gama plus (adică foarte late).
Prețurile nu au fost momentan menționate.
via Scott
Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete testate și evaluate în mod obiectiv. Pedalează din 1998 pe mountainbike și din 2009, aproape zilnic, pe site-ul de față.