Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete…
Un segment nesemnficiativ, dar viu, este cel al bicicletelor cu roți de 36 de inch. Chiar dacă este luat peste picior de multe persoane din industrie, trebuie reținut faptul că acesta mocnește, rămânând totuși o alternativă pentru cei care chiar vor să iasă complet din peisaj cu o bicicletă specială. De asemenea, să nu uităm că există furnizori pentru jante și anvelope!
Payaso lucrează de mai mult timp la definitivarea unui concept sănătos, iar ultima realizare este un hardtail cu o furcă cu suspensie, construită de același producător. Cadrul cât și furca sunt construite cu țevi subțiri de Cr-Mo, triunghiul posterior al cadrului făcându-se remarcat prin construcția compactă (roata de spate este foarte aproape de seat tube), pe când head tube-ului are o înălțime foarte mică.
Bicicleta nu a fost încă lansată, dar cel mai probabil va putea fi achiziționată în scurt timp, fiind planificată o producție foarte restrânsă, doar la comandă.
Care este părerea ta despre bicicletele cu roți de 36 de inch la o primă vedere?
via Payaso Bikes
Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete testate și evaluate în mod obiectiv. Pedalează din 1998 pe mountainbike și din 2009, aproape zilnic, pe site-ul de față.
Arata frumos bicicleta, dar rotile alea pur si simplu sunt… prea mari.
Daca pun o frana fata mai putenica (gen stoppie), nu o sa rup furca? La ce parghie are si la cat de mic e headtube-ul….plus amortizor care-i cumva pe palalelogram… Aaaa si cat de agila in curbepoate sa fie roata de 36? E scurta intre axe dar roata e mare mare. Oricum nu ridici roata de fata de la sol la cat de jos a trebuit sa lase bascula….o sa zica si astia ca e noua tehnologie care te ajuta sa urci pe munte ca nu mai pierzi fata….la fel ca cand au lansat 29-ul :)). Da e interesant asa, cred ca se simte intr-un fel pe drept si pe denivelari mici
Arata foarte tare animalul! 🙂 Dar nu-ti dai curoata fata peste genunchi? 😀
Ar fi binevenite niste explicatii stiintifice. La ce ajuta roata de 26, de ce are foaie mica, cand eu o vad mai mult buna pentru viteza (pe plat)? De ce as alege varianta asta? etc.
@Florin: aici sunt explicate avantajele roții de 29 de inch http://www.freerider.ro/mag/avantajele-rotii-de-29-de-inch-27812.html – pentru 36 de inch, trebuie adaptat. Spre plus.
Nu știu tehnic dacă e „the shit” dar estetic arată rău: este disproporționată – distanța dintre roți este prea mică, nu mai există un raport plăcut între elemente…
Părerea mea!
O roată mare, deşi parcurge o distanţă mai mare la o rotaţie, nu e mai greu de învârtit? E drept, prin transmisie se rezolvă multe (de aia o biclă cu roţi de 28 inch e mai iute decât una de 26 inch), dar aici vorbim de 8 inch în plus la diametru, nu e ca trecerea de la 26 la 28/29. În plus, o asemenea roată ar trebui să fie mai grea decât una de 28, de exemplu.
Parca e un velociped al secolului 21 :). Mai util mi se pare un fatbike, cu diametru final apropiat dar proportii mai armonioase si scop clar – zapada. Asta de 36 e mai mult o fitza. Simpatica, poate, dar fitza. Si exista si producatori care fac 36ere cu cadre de titan!