Acum citesti
Noul Devinci Chainsaw în versiunea de enduro sau downhill

Noul Chainsaw folosește același cadru, dar cu specificații și componente diferite: o versiune pentru enduro și una pentru downhill. Cadrul are o suspensie de 170mm și o geometrie agresivă și suportă atât amortizoarele cu arc cât și cele pe aer. Un detaliu care iese clar în evidență este construcția suspensiei, chainstay-ul fiind poziționat deasupra lanțului și fiind prins cu un pivot de dimensiuni mari de seat stay. Exact în același loc există o rotiță suplimentară care ghidează lanțul (căci altfel n-ar fi avut cum să fie prins de foaie).

Versiunea cu furcă single-crown.

Pe varianta de enduro poate fi montată o furcă de 170mm, pe când pe cea de downhill, o furcă de 190mm, iar în ceea ce privește roțile, acestea pot fi 29 sau mullet. Prețul cadrului este de 2.599$ pe când prețul pentru bicicleta completă, pornește de la 3.899$.

Şi aici cu double-crown.

Împreună cu furca stock de 170mm, unghiul headtube-ului este foarte degajat, de 62.9 grade, iar unghiul seat tube-ului, foarte abrupt: 79.9 grade în dimensiunea S sau 78.4 grade în dimensiunea XL. Reach-ul este de asemenea mare, de aproape 470mm în dimensiunea M, iar chainstay-ul este și el variabil, pornind de la 425mm pentru dimensiuna S și ajungând la 440mm în dimensiunea XL.

Cu furca de 190mm, unghiul headtube-ului se modifică la 62.1 grade, iar reach-ul se micșorează cu 8mm. Cadrul este compatibil cu schimbătoarele SRAM ce necesită ureche UHD, este SuprBoost, permite instalarea unei anvelope de maxim 2.5 inch lățime, are loc chiar și pentru un bidon de apă pe triunghiul anterior și oferă posibilitatea montării unui bashguard după standardul ISCG05. Foaia maximă ce poate fi instalată pe angrenaj nu poate avea mai mult de 34 de dinți și nici nu cred că este nevoie.

via Devinci

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

6 − three =