Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă…
Atunci când nu faci parte din majoritate este greu să găseşti o bicicletă cu un cadru care să se potrivească înălţimii tale, mai ales daca vrei să faci un test înainte. Însă noua Corsair Revo Enduro se va fabrica doar în dimensiunile M, L şi XL.
Cadrul dispune de roţi 650b şi suspensii de 160mm care funcţionează mulţumită unui sistem modificat single pivot care oferă o rată de 2,5 la 1. Acelaşi sistem ajută şi la menţinerea unui centru de greutate situat cât mai jos pentru o manevrabilitate mai bună.
Lungimile ţevilor top tube, în funcţie de mărimea cadrului, sunt destul de spaţiate însă toate echipările includ o pipă scurtă. Ghidarea internă este prezentă cam pentru toate cablurile inclusiv pentru cel de la tija de şa. Însă cadrul dispune şi de montanţi externi pentru ghidarea cablului unei tije de şa cu o astfel de comandă.
Suspensia a fost gândită să lucreze cel mai bine cu shockuri precum Rockshox Monarch R sau Cane Creek Double Barrel Air CS. Preţul pentru cadru cu tot cu shock este de 2.400$ deşi Corsair Bikes spune că acest preţ va fi mai mic în momentul în care vor oferi şi alte echipări. Pentru shock-ul Cane Creek Double Barrel Air CS preţul este mai mare cu 200$. Vor fi disponibile şi biciclete complet echipate însă această echipare variază în funcţie de ţară. Ce vedem în poze este echiparea pentru piaţa americană.
Ghidonul are o lăţime de 760mm cu un rise de 25mm, upsweep de 5 grade şi backsweep de 9. Materialul din care este fabricat este aluminiu 6061 cu o greutate de 355gr. Preţul este de 75$. Alături de ghidon este pipa 35mm SL pentru care sunt disponibile lungimile de 35, 50 şi 70mm şi greutăţile de 158g, 198g şi 260 grame.
Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.