Acum citesti
Mondraker a lansat nou Foxy Carbon de enduro

Modraker consideră Foxy Carbon 2018 ca fiind cel mai bun MTB făcut de ei vreodată. A fost complet proiectat pentru a fi mai rapid și mai bun, îmbinând senzația de lejeritate a unei biciclete de trail cu capacitățile de trecere a unui model de enduro.

Mondraker sunt cunoscuți pentru cadrele cu triunghiul față foarte lung și pipele foarte scurte iar noul Foxy a fost construit folosind toți cei 15 ani de experiență în design. Forma tuburilor este mai cursivă, cu un toptube extrem de subțire și lat iar cadrul este construit cu tehnologiile Stealth Carbon și Stealth Air Carbon. Unghiul furcii poate fi reglat cu 2 grade iar lungimea chianstay-urilor cu +/-10 mm. Rezultatul este o bicicletă gata de orice provocare.

Noul Foxy RR SL este modelul de top care are cadrul construit cu Stealth Air Carbon și folosește rulmenți Enduro la pivoți. Restul cadrelor folosesc Stealth Carbon și rulmenți normali, dat toate modelele au ax thru de 15 mm la pivoți pentru a păstra cadrul rigid și cu mișcări cursive. Procesul de fabricație Stealth Carbon folosește matrițe cu vacuum pentru o compactare solidă iar versiunea Air folosește fibre, rășină și un mod de construcție avansate pentru o greutate și mai mică.

Triunghiul spate a sistemului Zero Suspension System a fost rafinat și s-a mai adăugat cursă până la 150 mm, fiind adaptat și pentru un amortizor pe sistem metric.

Axurile mari și structura cu forme speciale fac cadrul mai rigid iar acest lucru se regăsește într-o suspensie mai eficientă și mai moale care anihilează efectul obstacolelor mici dar păstrează nealterată forța de pedalare. Zero Suspension System izolează amortizorul între brațele basculei, un design care e foarte eficient și pe alte modele. Bascula superioară e din două piese laterale din aluminiu prinse cu o piesă centrală din carbon pentru a o ușura și pentru a mai elimina câteva grame. O aripă de protecție spate demontabilă asigură ca noroiul de la roata din spate să nu ajungă la amortizor.

Două porturi pentru cabluri pe toptube rutează totul prin downtube, inclusiv cablul pentru tija dropper. Frâna spate și cablul pentru deraiorul spate ies din cadru printr-o placă din carbon. Monoblocul e de tip filetat, cu prindere ISCG05.

Geometria Forward folosește un top tube lung și o pipă de doar 30 mm.

Modelul RR SL vine la pachet cu mai multe headset-uri pentru a regla unghiul furcii și cu două seturi de dropout-uri pentru a schimba lungimea chainstay-urilor. Restul modelelor nu au în pachet aceste piese, dar ele se pot comanda separat.

Bicicletele folosesc roți de 27.5, axuri Boost și sunt compatibile doar cu transmisii 1x. Cursa este de 150 mm în spate și 160 mm în față. Modelul de top RRSL vine echipat cu transmisie SRAM X01 Eagle iar greutatea anunțată e de 12.1 kg pentru bicicletă și de 2.4 kg pentru cadru. Modelul următor e RR (din stânga) cu transmisie GX Eagle și angrenaj Race Face Aeffect, greutatea fiind de 13.1 kg iar modelul R cu transmisie NX1 are greutatea de 13.6 kg.

Pentru cei ce preferă un amortizor cu arc e disponibilă versiunea XR cu amortizor RockShox Super Deluxe și furcă Pike RCT3 de 160 mm, cu o greutate de 13.6 kg.

Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.

Informații de pe bikerumor.com

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

fourteen − five =