Acum citesti
Lumini pentru bicicletă fără acumulator, fără dinam la vedere și fără cabluri

Magnic Lights susține că a reușit ceea ce mulți au crezut că este imposibil. Un sistem de iluminare pentru bicicletă fără acumulatori, fără dinam la vedere și fără niciun cablu. Secretul constă în utilizarea unor magneți (neodymium) foarte puternici, care-și păstrează calitățile de magnetizare pentru o perioadă foarte lungă, comparați cu alte tipuri de magneți existenți la ora actuală.

lumini_bicicleta_fara_dinam_magnic_lights

Pot fi montate pe frânele cu clești, aflându-se astfel în apropierea roții și producând curent electric care alimentează LED-urile. Dar atenție, sistemul de iluminare nu atinge roata aflată în mișcare! LED-ul care se montează pe frâna din spate și generează o lumină de culoare roșie se aprinde și mai puternic atunci când frânezi, deoarece prin apropiere, se produce mai mult curent. Astfel, acesta acționează precum o frână.

Sistemul de iluminare nu utilizează niciun fel de baterie sau acumulator și este disponibil în două versiuni, Sport și City. Modelul Sport are nevoie de o viteză de minim 6 km/h pentru a alimenta LED-urile pe când cel City, pornește de la o viteză de 3 km/h. Intensitatea ideală este atinsă după 15 km/h. Se comercializează individual sau ca set pentru aproximativ 192 de euro.

Funcționalitatea este descrisă pe larg în filmul de mai jos:

Vezi Comentarii (16)
  • Eu tot nu inteleg cum functioneaza, poate ma „ilumineaza” cineva.
    Daca ai un magnet si o bobina, prin miscarea unuia pe langa celalt se produce curent; deci una dintre componente e mobila celalta fixa – cam asta e conceptul de baza aici.
    Acum partea pe care nu o inteleg: unde e magnetul si unde e bobina? (inteleg ca niciuna nu e in janta din moment ce janta e standard, dupa cum ne spune, nici nu e vreun magnet prins de janta)

  • am cautat mai atent si am inteles: janta e „bobina” nu stiam ca se poate si cu o masa compacta de metal. interesant. Principiul e vechi de 100 si ceva de ani, nu inteleg de ce nu avem toti asa ceva la pret de far obisnuit

  • pare scump, dar daca durata de viata este apropiata de 1000 de ore, folosind in medie 3 ore pe zi iluminatul (ceea ce e extrem de putin probabil) ajungi la 10 ani de folosire, timp in care nu schimbi baterii 🙂

  • raulbalaur, nu are nevoie de bobina. foloseste curenti turbionari. In momentul in care un magnet este plimbat deasupra unei placi din material conductor, se induce un curent. tehnica se poate folosit nu doar pentru generare de curent ci si pentru franare. partea cea mai buna este ca nu se ating piese in miscare, deci si durata de viata este foarte mare

  • Mai bine zis, curent Fuco. Ptr. franare este necesar un numar considerabil de rpm… Este f. scump ptr ca se realizeaza manual, corpul este din carbon, iar led-urile sunt f. scumpe. Personal i-as adauga si un circuit de redresare, ca sa am un fascicul de lumina constant.

  • Cum „fara dinam la vedere” ?

    „Piesa” este insusi dinamul.

    N-are ce sa va mire la aceasta creatie.

    Sa va mire doar manipularea = educatia intentionat-pre_meditat lacunara (balastul informational) pe care o primiti in institutiile de „invatamant superior” ……… de cele mai multe ori, pentru bani grei.

  • Am inteles ca acesta este un site destinat EXCLUSIV bicicletelor, si de aceea n-o sa insist in dezvoltarea mesajului anterior, mai mult decat cu o clarificare-argumentare a „acuzatiilor” aduse institutiilor de „invatamant superior”, al caror interes UNIC este:

    1) EDUCATIA, adica in_doctrinarea „consumatorilor” cu propriile dogme, „legi” STIINTIFICE;

    2) si nicidecum INVATATURA, adica dezvaluirea-revelarea CAII de acces catre CUNOASTEREA ne_ingradita, ne_controlata.

    Un exemplu in_contestabil in acest sens fiind faptul ca:

    1) superioritatea unor oameni (elitelor) asupra NATURII, este doar o aparenta, o halucinatie, o scamatorie in ochii altor oameni (vulgului);

    2) NATURA neavand nevoie de absolut niciun ARTIFICIU – stiintific-magic – care s-o „SUPUNA”, adica, care s-o faca PERFECTIBILA.

    In speta, in cazul concret de fata, curentul – „fluidul” – electric, putand fi obtinut din orice sursa de MISCARE, orice sursa de DINAMICA ………… VESNIC, ETERN „RE_GENER_ABILA” …. si/sau, altfel spus acelasi lucru:

    PUTEREA ELECTRICA putand fi creata, generata cu ajutorul oricarei FORTE A NATURII precum:

    1) forta apei si/sau energia hidro_logica;
    2) forta aerului si/sau energia eoliana;

    3) etc, in general orice FLUX, CURS „daruit”

    – iar nu facut spre a fi vandut –

    omului de catre OM-Divinitate.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

sixteen + seven =