Acum citesti
Informaţii complete despre noua BH G7 Disc

BH-Bikes_G7-Disc_aero_disc-brake_road-bike_complete-driveside-600x375Chiar dacă de-abia am prezentat o poză, iată că au apărut informaţii complete despre noua bicicletă din seria aero G de la BH, G7 Disc. Aceasta este un mare pas înainte de la modelul curent G6 Pro ce include frâna direct mount sub monobloc, noua versiune având prinderi flat mount pentru etrieri pe disc, pentru o frânare mai sigură şi mai performantă. BH spun chiar că prin adăugarea de frâne pe disc au îmbunătăţit performanţele aerodinamice!

BH-Bikes_G7-Disc_aero_disc-brake_road-bike_fork-brake-detailNoul cadru combină fibre Pitch şi Toray T24 pentru greutate redusă, rigiditate şi reactivitate. Rigiditatea laterală este mărită faţă de G6 datorită headtube-ului redesenat, monoblocului Press Fit 386 şi introducerea de ax de 12 mm tip thru pe ambele roţi.

BH-Bikes_G7-Disc_aero_disc-brake_road-bike_non-driveside-detailFiecare detaliu al cadrului a fost studiat aerodinamic şi ca rigiditate, inclusiv frânele. Adăugarea frânelor pe disc asigură faptul că G7 Disc va funcţiona perfect în orice situaţie. Lipsa frânei pe jantă în faţă a făcut ca furca şi downtube-ul să se integreze mai bine fără să adauge turbulenţe în partea superioară a roţii. Etrierul din faţă este ascuns în spatele furcii şi are un profil frontal minim, având impact doar la vânt dinspre stânga.

BH-Bikes_G7-Disc_aero_disc-brake_road-bike_front-detailÎn spate, seatstay-urile joase sunt mai aerodinamice decât la G6 iar tija de şa extinsă aerodinamică reduce rezistenţa la vânt. Geometria păstrează forma de race de la BH, cu un toptube sloping şi spate compact pentru manevrabilitate rapidă. Punctul forte al modelului G7 Disc este evident forţa de frânare. Cadrul a fost optimizat ca să facă faţă forţelor de frânare şi este mai rigid datorită axurilor thru care fac ca frâna pe disc să funcţioneze mai bine.

BH-Bikes_G7-Disc_aero_disc-brake_road-bike_seattube-detailG7 Disc va fi oferit în patru versiuni: cu Shimano Dura-Ace la 8000 euro, cu SRAM Red sau Ultegra Di2 la 6500 euro şi cu Ultegra mecanic la 5000 euro. Modelele cu Dura-Ace şi Red primesc angrenaj FSA K-Force, cele cu Ultegra primind SLK. Toate au frâne hidraulice, modelele cu Ultegra fiind dotate cu manetele noi R505. Cadrul va fi identic şi disponibil în 3 mărimi. Primele biciclete vor fi disponibile în decembrie.

 

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

20 − eighteen =