Acum citesti
Braţe şi foi de angrenaj colorate şi de titan de la Miranda

Miranda-Timelapse-Pro-titanium-time-trial-single-chainring01-600x400Miranda este unul dintre cei mai mari producători de braţe de angrenaj, producţia fiind făcută integral în Portugalia, nu în Asia. Este o afacere de familie care a rămas în general în spatele scenei, dar din când în când scot pe piaţă şi modele interesante de calitate superioară cu brand-ul propriu.

Ultimul model este angrenajul de velodrom Timelapse Pro cu foi de la 46 la 60 de dinţi, toate din titan complet pentru a rămâne rigide chiar şi la dimensiunile mari. Au fost făcute teste pe velodrom şi pe şosea.

Miranda-Timelapse-Pro-titanium-time-trial-single-chainring02-600x400Şuruburile şi axul sunt din titan pentru o greutate redusă.

Miranda-Timelapse-Pro-titanium-time-trial-single-chainring03-600x400Spider-ul cu bcd de 144 şi braţele sunt din aluminiu şi păstrează preţul decent. Miranda a produs foi de titan şi înainte, pentru MTB.

Miranda-titanium-mountain-bike-single-chainring-infinium-crankset01-600x400Angrenajul Infinium este disponibil acum şi cu ax mai lung pentru fat-bike, fiind disponibil cu ax de Shimano sau SRAM.

Miranda-titanium-mountain-bike-single-chainring-infinium-crankset02-600x400În loc să folosească forma narrow-wide pentru foile 1x, ei folosesc un design propriu pentru foile Chainflow care are o capacitate de reţinere a lanţului mult sporită. Nefolosind forma narrow-wide, ei pot să facă foi şi cu număr impar de dinţi. Campionul portughez de enduro este sponsorizat de ei şi foloseşte o foaie de 35 de dinţi despre care spune că aduce o îmbunătăţire mare la viteză pe coborâre faţă de cea de 34.

Miranda a investit în echipamente care să reducă timpul de producţie al axelor de titan. Şuruburile de titan aduc o reducere de greutate de 20 g. Aceste lucruri costă, dar este vorba de un produs high-end.

Se lucrează la angrenaje duble şi triple care vor folosi foi forjate la rece cu propriul lor sistem de rampe de schimbarea vitezelor şi profile de pini. Acestea vor fi produse în special pentru clienţii OEM.

Miranda-e-bike-cranks-and-chainring-guides03-600x400În centrul imaginii par să fie pinioane de single-speed, dar acestea sunt foi din oţel carburizat pentru e-bike, ce stau ascunse după chain guard-urile colorate din stânga. Carburizarea este un tratament termic al oţelului care este încălzit în prezenţa carbonului vaporizat pe care acesta îl absoarbe. Apoi este răcit rapid pentru a produce un exterior puternic şi un interior rezistent de oţel.

Miranda-e-bike-cranks-and-chainring-guides02-600x400Aceste foi vor fi folosite pe piaţa în creştere a e-bike-urilor. Miranda spun că ei deja produc angrenajele pentru o mare parte a pieţei, cu opţiuni ce se vor lărgi.

Noul inel mic pentru ghidajul lanţului poate fi ajustat la orice distanţă de cadru pentru a se potrivi cererii clienţilor OEM. Acestea se montează pe angrenaje forjate la rece, procesul fiind complet automatizat şi verificat în mod constant de la un lot la altul. Acest lucru asigură pentru clienţii OEM încrederea că produsele vor fi de cea mai bună calitate, ceea ce va reduce problemele de garanţie. Pot fi produse angrenaje cu braţe între 150 şi 175 mm cu diferite valori ale factorului Q.

ICG (Integrated Chain Guide) de la sistemul de motor Bosch poate avea culori şi forme diferite pentru a păstra hainele departe de lanţ şi pentru a preveni ieşirea acestuia de pe foaie. Tratamentul nano măreşte durata de viaţă.

Miranda-e-bike-cranks-and-chainring-guides01-600x400Foile pentru angrenajele Bosch pot avea până la 40 de dinţi. Există disponibile şi modele pentru transmisie cu curea.

Miranda-crankarm-artwork01-600x400Pentru cine nu este mulţumit cu o singură culoare, braţele pot să fie vopsite şi în grafică mai complexă.

Informaţii preluate de pe bikerumor.com

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

seventeen − nine =