Acum citesti
BikeFun înaintează în vârstă și în experiență, dar se înnoiește

Piața românească de biciclete se conturează tot mai puternic și începe să-și merite, de-a dreptul, titulatura de „piață”, cunoscând o dezvoltare puternică în ultimii ani. Acest lucru se datorează în mare parte clienților, care au alimentat această creștere, dar și producătorilor, importatorilor și comercianților de biciclete și piese care s-au străduit să aibă o ofertă tot mai competitivă. BikeFun se numără printre cei mai vechi, dar și cei mai importanți importatori din România, firma fiind prezentă în țara noastră de peste 7 ani și având un protofoliu care cuprinde câteva dintre cele mai importante mărci la nivel mondial. Și pentru că un aer proaspăt nu strică niciodată, compania a decis să-și facă drept cadou un facelift, printr-o schimbare de logo.

logo_bikefun_nou

Noua emblemă păstrează sloganul cu care compania a început, Ride’n’Roll, și va însoți toate produsele ce vor apărea sub această marcă, care nu sunt puține la număr, pornind de la accesorii pentru bicicletă și piese și încheind cu echipamentul necesar acestei activități. Cu toate acestea, BikeFun, prin cele peste 40 de magazine din România, se va baza în continuare pe mărcile care au consacrat-o, în speță Merida, Ritchey, Northwave, CST, KMC, dar și pe multe altele.

Prezența și implicarea firmei nu se rezumă însă doar la atât, pentru 2014, BikeFun având centre de test pentru bicicletele Merida în orașele Arad, Baia Mare, București, Timișoara, Târgu Mureș, Onești, Piatra-Neamț și Zalău. De asemenea, firma, prin diferitele brand-uri reprezentate, derulează deja importante programe de sponsorizare, atât a diferitelor evenimente, cât și a echipei NoMad Merida CST, dar și a diferiților sportivi care concurează individual, precum Ciprian Bălănescu.

 

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

13 − three =