Traian Goga este redactor FreeRider.ro încă de la începuturile revistei…
Un total de 1.700 de ore de cercetare-dezvoltare și alte sute de ore în tunelul aerodinamic ne-au adus Falco V (nu sunt sigur dacă este literă sau cifră romană), una din cele mai avansate biciclete de triatlon/contratimp ale momentului, conform producătorului.
Metoda de analiză a aerodinamicii care se consumă în tunelul aerodinamic relevă că Falco V generează o economie de 25 de wați față de cele mai avansate biciclete de acest fel și circa 40 de wați față de un model mediu. Cu toate că timpul câștigat variază undeva între 75 și 115 secunde, nu vom vedea Falco V prea curând în acțiune în marile competiții de ciclism căci îi lipsește aprobarea UCI.
Dintre datele tehnice amintim carbonul HM din care este fabricat, cadrul de 1.900 de grame (mărime M, nevopsit), furca de 550 de grame și compatibilitatea cu seturile mecanice și electronice. Și dacă mai pui că producătorul susține că mințile din patru universități au contribuit la creare lui Falco V, iar unitatea de cercetare-dezvoltare aparține unei companii aeronautice, parcă bolidul de 4.000$ devine un bun de statut.
Traian Goga este redactor FreeRider.ro încă de la începuturile revistei și reprezintă una dintre vocile care contează în ciclismul românesc.
4.000$ ??? sigur nu ai uitat un 0 in capat .. la 4000 ii chilipir