Traian Goga este redactor FreeRider.ro încă de la începuturile revistei…
Pe lângă vin, brânză Brie, Napoleon și Voltaire, Franța a dat lumii și cursierele Gitane care chiar dacă au intrat într-un con de umbră, sub asediul marilor mărci de peste Ocean și din Orientul Îndepărat, nu se predau. O propunere pe care sportivii recreaționali o pot găsi interesantă este Gitane GTN 1600, o bicicletă de șosea cu cadru și furcă din carbon și echipată cu componente care oferă performanțe avansate, în timp ce se străduiesc să țină prețul în frâu.
Fiind orientată mai degrabă spre nivelul inferior al segmentului mid-level, greutatea nu reprezintă punctul forte al bicicletei, ca urmare a echipării folosite. Totuși, GTN 1600 este un candidat optim pentru upgrade, mai ales prin prisma cadrului și a furcii, deși s-ar putea nici să nu te orientezi spre această posibilitate pentru să setul Campagnolo Veloce este recunoscut pentru fiabilitatea sa. De fapt, poate momentul oportun pentru upgrade l-ar reprezenta uzura respectivelor piese, dar și pentru acest lucru ai de așteptat câteva sezoane.
Un indiciu suplimentar că GTN 1600 se adresează celor care nu au timp de antrenament pe măsura dorinței lor este angrenajul compact, cu plăci de 34-50, care, combinat cu caseta cu 10 pinioane, oferă o plajă largă de viteze și de rapoarte compatibile cu majoritatea situațiilor din teren.
Disponibilă prin SportMood.ro
Traian Goga este redactor FreeRider.ro încă de la începuturile revistei și reprezintă una dintre vocile care contează în ciclismul românesc.