Acum citesti
Fulcrum a lansat versiuni noi ale roților de XC Red Zone

La destul de mulți ani de la lansarea colecției de roți de MTB Fulcrum Red Zone, acestea se întorc în versiuni noi, mai performante, construite pentru orice de la XC la down-country. Gama cuprinde două seturi noi și late premium de roți de XC care oferă performanță și versatilitate în offroad, folosind o formă asimetrică valonată a jantei în cazul Fulcrum Red Zone Carbon și jante prelucrate precis la modelul Red Zone 3 MTB.

Red Zone sunt de ceva vreme roțile Fulcrum dedicate pentru XC și maraton, dar nu au evoluat niciodată mai mult de un nivel cu specificații, performanță și preț medii. Acum, noile jante mai late Red Zone Carbon le duc la nivelul următor.

Elementul cheie la noul set de roți din carbon de XC care are doar 1445 g este noua jantă asimetrică Fulcrum NipForce. În loc să fie deviate toate spițele în aceiași linie, acestea sunt în două planuri diferite, unul la 3.5 mm de la centrul jantei și unul la 6 mm de centru.

Linia de adâncime maximă a jantelor de 26 mm lățime internă oscilează în lateral pentru a transfera tensiunea de la spițe mai direct spre butuc și jantă, tehnologia fiind cu atât mai eficientă cu cât janta e mai lată.

Janta asimetrică rezultată are o lățime de 28 mm la interior și 33 mm la exterior, cu margini hookless și cu fundul jantei fin și neîntrerupt, fără nevoie de bandă tubeless. Niplurile externe din aluminiu sunt ghidate pe poziții cu magneți la construcția roții, la fel ca restul roților de top Campagnolo. Suprafața mată din carbon nu are finisaje suplimentare, la fel ca modelele premium Fulcrum și Campagnolo de șosea.

Roțile Red Zone sunt disponibile doar în versiune de 29 și sunt construite cu spițe de oțel dublu-trase, cu tragere directă, 24 în față și 28 în spate, butucii fiind in aluminiu, cu prindere de disc Centerlock. Butucii au flanșe de dimensiuni variabile, pentru a avea aceiași lungime de spițe în ambele părți. În interior se regăsescu cupe și conuti din oțel premium.

Butucii sunt de dimensiuni Boost și au ax thru, venind standard cu interfață de pinioane Shimano HG sau SRAM XD, pentru un plus de 14 Euro fiind disponibilă și cea Shimano MicroSpline.

Modelul mai ieftin, din aluminiu Red Zone 3 are o greutate de 1610 g și are aceleași detalii ale butucilor și spițelor, însă janta e mai tradițională, asimetrică, prelucrată între spițe pentru a salva greutate, cu un profil de doar 19 mm. Fulcrum spune că prețul e la mai puțin de jumătate din cel al modelelor din carbon, fiind de așteptat ca setul să se regăsească în curând pe o mulțime de biciclete MTB.

Chiar dacă însă prețul e mai mic, jantele ceva mai înguste, de 25 mm, vor face ca mulți MTB-iști să nu le aleagă pentru down-country tehnic sau trail. Oricum, la 1610 g pentru un set de 29 din aluminiu, tubeless și cu centerlock, Red Zone 3 pare o alegere perfectă pentru un stil de MTB mai puțin agresiv.

Ambele seturi de roți de MTB sunt deja disponible la distribuitorii Fulcrum și includ și stickere negre pentru cei ce nu doresc grafica tradițională Fulcrum cu elemente roșii.

Modelul din aluminiu Red Zone 3 va avea prețul de 635 Euro pentru un set, în timp ce modelul din carbon Red Zone Carbon va avea prețul de 1378 Euro pentru un set. Fulcrum spune că noile roți Red Zone sunt fabricate în întregime în Europa!

Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.

Informații de pe bikerumor.com

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

8 + five =