Acum citesti
DT Swiss a lansat o nouă versiune a butucilor de MTB seria 350

DT Swiss a lansat o nouă versiune a butucului foarte popular pentru MTB 350, cu o serie de îmbunătățiri și cu producție mai precisă, fiind considerabil mai performant decât versiunea anterioară. Mecanismul intern rămâne cel Star Ratchet, nefiind implementat noul Ratchet EXP regăsit pe modelele premium 180 și 240, dar noul 350s e mai ușor și oferă cuplare mai rapidă la un preț care îl face perfect pentru construcția roților de orice nivel, cu jante din aluminiu sau din carbon.

Butucii DT Swiss 350 sunt folosiți pentru a construi roți de MTB rezistente și performante de mai mult de 10 ani. Acum aceștia beneficiază de un proces de fabricație optimizat dar și de o nouă versiune mai ușoară și mai rapidă a mecanismului DT Star Ratchet.

Transferul excelent de putere, greutatea mică și toate opțiunile de care au nevoie iubitorii de MTB fac din noul 350 o alegere perfectă pentru oricine dorește să construiască un set nou de roți de MTB.

Noii butuci 350 permit în continuare schimbarea interfeței cu pinioanele fără a avea nevoie de scule, la fel ca toate modelele premium de la DT. Astfel, schimbarea casetei de pinioane de exemplu se face extrem de rapid, la fel și trecerea de la pinioane Shimano la SRAM dacă se mută roțile de pe o bicicletă pe alta, fără a fi nevoie de nicio sculă.

Noul butuc 350 este în mare parte clasic, evoluția fiind prin perfecționarea elementelor. Butucul începe să aibă aspect asemănător cu modelul superior 240, prelucrarea fiind mai precisă și mai angulară, pentru a reduce greutatea păstrând durabilitatea și rigiditatea.

DT nu spune nimic despre asta, însă vizual se pare că noul 350 conține aceleași elemente rafinate de producție ca noul 240 EXP, exceptând mecanismul intern EXP care lipsește. Noul set de butuci Classic MTB 350 chiar au o greutate mai mică decât modelul anterior 240 dinainte de versiunea EXP – 380 g vs 401 g.

Există și îmbunătățiri care merită menționate. Capetele butucului sunt noi. E un detaliu mic, însă se folosește aceiași tehnologie ce a debutat pe modelele de top 180 și 240 iar capetele sunt acum mult mai ușor de scos când se dorește întreținerea butucului sau modificarea standardului de ax al acestuia.

La interior, a fost implementat sistemul Star Ratchet 36T SL foarte ușor, față de cel 18T care era standard la generația anterioară 350, ceea ce înseamnă o cuplare de două ori mai rapidă, acum la 10 grade. În continuare se pot instala seturi de inele Ratchet cu cuplare mai rapidă pentru a adapta butucul la necesitățile fiecărui utilizator și fiecărei biciclete. DT a justificat de multe ori de ce o cuplare rapidă nu e neapărat cea mai bună alegere în toate situațiile, oferind astfel sisteme ce oferă cuplarea între 6.7 și 20 de grade, alegerea fiind a fiecărui utilizator.

Cu noile prelucrări mai precise și rathcet-ul mai ușor, greutatea butucilor Classic MTB începe de la 137 g pentru față și 243 g pentru spate, modelele MTB pentru spițe cu tragere directă fiind chiar mai ușoare, de la 130 g în față și 212 g în spate!

Noii butuci DT 350 pentru MTB vin în multe variante de MTB pentru frâne pe disc, însă nu există versiune față de șosea cu ax de 12 mm. Se poate alege dintre versiunile Classic MTB pentru spițe clasice tip J sau Straightpull MTB pentru spițe cu tragere directă. Modelele Classic au cele mai multe opțiuni, pentru toate standardele, inclusiv Boost și far bike (15/100, 15/110, 20/110 și 15/150 mm pentru față și 12/142, 12/148, 12/150, 12/157 și 12/197 mm în spate), cu găuri pentru 28 sau 32 de spițe. Modelele Straightpull sunt limitate la standardul Boost pentru MTB și la 28 de găuri, fiind dedicate construcției de roți ușoare.

Atât modelele Classic cât și cele Straightpull sund disponibile cu prindere de disc cu 6 șuruburi sau Centerlock și cu interfață de pinioane standard Shimano, Micro Spline sau SRAM XD.

Toți butucii 350 sunt deja disponibili prin distribuitorii DT Swiss și constructorii de roți, prețul butucului față începând de la 69 Euro iar al celui spate de la 185 Euro.

Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.

Informații de pe bikerumor.com

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

19 + twenty =