Acum citesti
Cele trei vipere roșii ale Trek Factory Racing pentru 2015

Cu un lot întărit pentru 2015, dar în continuare mai degrabă înclinat spre a avea cât mai mulți rutieri de naționalități diferite, echipa Trek Factory Racing și-a expus și mașinăriile pe care se va baza în acest sezon. Și cu această ocazie se confirmă ipoteza că atunci când un producător nu mai reușește să îmbunătățească mare lucru din punct de vedere tehnic, se trece la schimbarea radicală a culorii.

Prin urmare, s-a terminat cu cursierele Trek vopsite în nuanțe discrete, căci în acest sezon sportivii echipei americane de WorldTour vor fi mult mai ușor de identificat datorită cursierelor lor vopsite în roșu viperă, o variantă țipătoare a respectivei culori. Și nici nu e cazul să îi compătimim că au schimbat doar culoarea, pentru că toate cele trei modele de cursiere aruncate în luptă, Domane, Madone și Emonda, și-au dovedit deja generozitatea în materie de performanțe.

Cea mai nou sosită în gama de șosea, Emonda, diferă de celălalte două modele prin mai mult decât așezarea diferită a acelorași litere în alcătuirea numelui. În versiunea de serie, disponibilă pentru publicul larg, greutatea acesteia se învârte în jurul valorii de 4,6 kilograme. Emonda este rezultatul a 3 ani de muncă asiduuă de dezvoltare, care au avut ca preocupare centrală obținerea unui cadru ușor. Ei bine, l-au obținut, Trek Emonda SLR, vopsit și de mărimea 56, cântărind 690 de grame, fiind astfel mai ușor decât Cannondale Super Six, cu ale sale 710 grame, dar mai greu decât Cervelo RCA, ce are 667 de grame, e drept, pentru mărimea 54.

Emonda-600x414

Din nou, perfecționarea modului de dispunere a fibrelor de carbon a jucat un rol esențial, dar și optimizarea propriului carbon folosit de companie, OCLV 700 series fiind îmbunătățit universal. Nici din acest caz nu lipsesc pretențiile de cea mai bună rigiditate/confort ridicat/greutate scăzută, însă cea mai ușoară Emonda, așa cum este, va avea un cusur important – e imposibilă utilizarea versiunilor ei de sub 6,8 kilograme de către rutierii profesioniști căci respectiva valoarea este limita de masă impusă de către Uniunea Ciclistă Internațională. Mai multe detalii despre modelul în cauză am scris într-un material precedent, apărut cu ocazia lansării oficiale.

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

twelve + twelve =