Acum citesti
Cannondale Super Six EVO e acum gata de CX și gravel

Sezonul de vară se termină încet și vine vremea celui de ciclocros. Bicicletele de CX au evoluat în ultima vreme, au devenit mai confortabile și nu sunt dedicate doar pentru curse extreme contra cronometru, ci unei game mai largi de utilizatori.

Acest trend a fost cel care i-a determinat și pe Cannondale să lanseze ultimul lor model de CX/gravel – noul Super Six EVO! Bicicleta a apărut deja în imaginile cu Ted King din echipa Cannondale Cyclocross la cursele pe noroi din Belgia, dar de-abia acum au fost dezvăluite informații concrete despre acest nou model.

Noul Super Six EVO CX/SE este o bicicletă-cameleor, fiind capabilă să se descurce pe orice, de la șoselele perfecte până la mlaștinile pline de noroi, permițând astfel să se facă loc liber în colecția personală de biciclete.

Cannondale a reușit acest lucru aducând modificări bine gândite cadrului, lucrând pentru asta împreună cu sportivi cum ar fi Curtis White, Lachlan Morton, Alex Howes și Ted King, dar lista e mult mai lungă. Părerile acestora au ajutat Cannondale să modifice una dintre cele mai bune biciclete de cross din lume, Super X, care a evoluat în noul model Super Six EVO CX/SE.

Designul cadrului e foarte asemănător cu cel al modelului Cannondale Super Six EVO de șosea, care s-a dovedit o cursieră excelentă atât pe asfalt cât și pe pavate. Cannondale și-a propus să dovedească viabilitatea conceptului și pe teren mai dur. Dar deși design-ul cadrului pare la fel, noul model are mai multe zone flexibile, mai ales în zona noilor seat stay-uri coborâte SAVE.

Amortizarea oferită provine în mare parte din structura carbonului, proiectat să ofere o micro-suspensie cu rol de atenuare a vibrațiilor. Iubitorii de viteză vor aprecia noua bicicletă pentru design-ul foarte cursiv și curat. Iubitorii de CX vor iubi răspunsul excelent și posibilitatea de a ataca trasee dificile cu viteză mare.

Coborârea seat stay-urilor a fost o modificare destul de drastică a aspectului modelului de CX de la Cannondale, însă a fost bine primit încă de la început.

Cadrul a primit și tija de șa KNOT de pe Super Six EVO. Noul design e cu 35 g mai ușor decât modelul curent SAVE de 25.4 mm. Reducerea provine de la sistemul de prindere KNOT integrat. Tija e mai aerodinamică decât modelul anterior, lucru care e doar spre bine.

Geometria noului Super Six EVO CX/SE nu e tocmai una specifică pentru grave. Cadrul are o furcă o idee mai înclinată. Marea modificare însă, în afară de seat stay-urile coborâte, este spațiul mai mare pentru anvelope. Modelul SE vine standard cu anvelope de 40 mm, însă e spațiu suficient pentru unele de 45 mm. Aceasta este o mare îmbunătățire pentru cei ce vor să folosească bicicleta și la altceva decât competiții pe trasee specifice de CX. Dar spațiul imens e de folos și celor ce concurează la CX deoarece se va strânge pe cadru mult mai puțin noroi.

Cannondale a reușit să obțină acest spațiu imens pentru anvelope folosind același butuc 142×12 mm ca toate celelalte cursiere, însă folosește offset-ul deja clasic Cannondale de 6 mm. Practic orice roată care se dorește să fie folosită pe această bicicletă trebuie recentrată din spițe, ceea ce face practic imposibilă refolosirea unui set de roți pe această bicicletă și pe una cu standard clasic.

EVO CX/SE folosește rutare complet internă, cu sistemul Switchplate specific Cannondale, care este integrat cu componentele KNOT și permite montarea oricărei combinații de componente cu cablu sau electronice. Cadrul a primit aceleași îmbunătățiri ale rutării interne ca modelul Super Six EVO Road. Prinderea de bidon are trei șuruburi, pentru a ajusta poziția în funcție de nevoi. Toate aceste modificări duc această cursieră deja clasică în domeniul aventurii.

Super Six EVO CX este o echipare clasică pentru competiții de top. Unica echipare disponibilă folosește un grup SRAM Force 1X cu componente aproape integral din aluminiu, exceptând tija KNOT care e din carbon. Transmisia are rapoarte serioase care pot face față solicitărilor dure din competiție.

700 U SuperSix EVO CX

Această echipare e frumoasă deoarece e extrem de simplă și de solidă. Anvelopele folosite sunt Vittoria Terrano Mix.

  • Mărimi: 46, 51, 54, 56, 58
  • Culoare: Purple Haze
  • Preț recomandat: $4,000 USD
700 U SuperSix EVO SE

Super Six EVO SE e o bicicletă dedicată iubitorilor de gravel, dar care face față dacă e nevoie și traseelor de competiție de CX. Super Six EVO SE vine echipată cu componente practice și de calitate: transmisie SRAM Rival AXS 2×12, roți DT Swiss CR-1600 cu butuci DT-350 și angrenaj SRAM Rival X-Range cu foi 46/33t.

700 U SuperSix EVO SE

Cadrul are fix aceiași geometrie ca modelul Super Six EVO CX și folosește aceiași tijă KNOT, aceleași axuri thru rapide și rulmenți pedalier PF-30Ai. Cele mai mari diferențe sunt transmisia 2x și anvelopele tubeless Vittoria Terrano Dry de 40 mm inclus. Cadrul Super Six EVO SE este disponibil în două culori: Cool Mint și Meteor Grey.

  • Mărimi: 46, 51, 54, 56, 58
  • Culori: Cool Mint, Meteor Grey
  • Preț recomandat: $5,000 USD

Spre deosebire de alte modele noi de biciclete, Cannondale Super Six EVO CX și SE sunt deja disponibile în stoc la distribuitorii autorizați. Mai multe informații găsiți p e pagina producătorului.

Informații de pe bikerumor.com

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

eight + 15 =